مسئول موکب مهدیون استان گلستان گفت: موکب ستاد برگزاری مراسم مذهبی استان گلستان پنج روز در مشهد به زائران امام رضا (ع) خدمات‌رسانی می‌کند.
کد خبر: ۱۱۲۵۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۸ 09 September 2023

به گزارش تابناک گلستان و به نقل از خبرگزاری تسنیم، ابوالفضل بخشیانی صبح امروز در نشست، اظهار داشت: اعضای این موکب در غالب مرکز نیکوکاری مهدویون استان گلستان در هفته آخر ماه صفر به مدت پنج روز در مشهد به زائران و مجاوران بارگاه امام رضا (ع) خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی افزود: اعضای این موکب برای دوازدهمین سال متوالی، اقدام به برپایی این موکب از مواکب دایر در حرم مطهر رضوی در ایام مورد نظر در مشهد خواهند کرد.

مسئول موکب مهدیون استان گلستان گفت: در این موکب طبق سنوات گذشته در سه وعده صبحانه، ناهار و شام به زائران و مجاوران حرم امام رضا (ع)، اطعام‌دهی انجام خواهد شد.

بخشیانی یادآور شد: این موکب از اولین سال حضورش به مدت ۹ سال، برنامه‌های خود را در میدان بسیج (فلکه برق) اجرا می‌کرد، اما از سال دهم، با هماهنگی انجام شده با معاون خدمات زائران حرم مطهر رضوی و دستور تولیت آستان مقدس، در حرم مطهر رضوی این موکب دایر شده و همچنان در همین مکان برنامه‌های فرهنگی در کنار پذیرایی را انجام می‌دهد.

مسئول موکب مهدیون با اشاره به این که موکب در خروجی باب‌الحسن، طبرسی حرم مطهر در ره باغ حضرت زهرا سلام الله علی‌ها دایر خواهد شد، گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده، روزانه ۱۵ هزار پرس اطعام رضوی در این موکب توزیع خواهد شد.

وی یادآور شد: این موکب با برنامه‌ریزی‌های انجام شده حوزه بسیج ادارات استان و نیز هماهنگی ستاد برگزاری مراسم مذهبی، دستگاه‌های اجرایی و خیرین خیراندیش استان گلستان دایر خواهد شد.

بخشیانی تصریح کرد: ۸۰ نفر از خادمان این موکب، در مدت مورد نظر خدمات‌رسانی خواهند کرد.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار