امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه مردم ایلام در برگزاری اربعین حسینی امسال سنگ تمام گذاشتند، گفت: تلاش نهادها و دستگاه های اجرایی استان و کشور در برگزاری شایسته کنگره عظیم اربعین نیز قابل تقدیر است.
کد خبر: ۱۱۲۵۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰ 10 September 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام والمسلمین" الله نور کریمی تبار" در بازدید از ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت اسلامی استان ایلام و موکب" العتبه العباسیه المقدسة" با تقدیر و تشکر از مردم و مسئولان استان در خدمات رسانی به زوار اربعین، اظهار کرد: امسال مردم سراسر کشور از مرز مهران برای تردد در ایام اربعین استقبال بی نظیری داشتند.

وی گفت: اربعین امسال نسبت به سال‌های گذشته متفاوت بود، مردم استان هم پای کار بودند، تعدادی موکب برپا کردند، تعدادی در موکب ها کار می‌کردند و عده‌ای هم در آشپزخانه ها خانگی مشغول پخت غذا بودند.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار اظهار کرد: تعدادی از مردم خانه‌های خود را اسکان زائران اربعین، بین الحسین قرار دادند، بعضی از نهادها همچون موکب "العتبه العباسیه المقدسه" نیز در خدمات رسانی حضور داشتند و کیفیت غذای ارائه شده توسط آستان مقدس عباس (ع) بسیار مناسب بود، از تمامی عوامل این آستان تقدیر و تشکر می‌کنم.

امام جمعه ایلام با تقدیر از سردار پلارک فرمانده ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت اسلامی و "سید محمد علوی فر" نماینده ایشان در استان در خدمات رسانی به زوار، افزود: قطعا این خدمات مایه خیر و برکت برای استان است.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار افزود: هر کسی در خدمات رسانی به زوار اربعین تلاش کرده، قطعاً ماندگار خواهد بود، تلاش تمامی نهادها و اصحاب رسانه در اطلاع رسانی و به خصوص مردم قابل تقدیر است.

رییس ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت اسلامی استان ایلام نیز در این دیدار با بیان اینکه نماینده معزز ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام همواره نقش هدایت گر و منسجم کننده ای در استان به ویژه در ایام اربعین حسینی در راستای خدمات رسانی بهتر و بیشتر به زوار داشته اند، گفت: امسال در یک کار جمعی، اتفاق خوب و قابل توجهی در مرکز استان افتاد و موکب" العتبه العباسیه المقدسة" در استان راه اندازی شد.

"سیدمحمد علوی فر" با اشاره به اینکه برپایی این موکب منشاء خیر و برکات فراوانی برای استان بود، افزود: در این موکب روزانه حدود هفت هزار پرس غذای گرم به طور مستقیم و همچنین سه هزار پرس غذای به صورت مشارکتی پخت و بین زوار اربعین حسینی توزیع شده است.

وی با تاکید بر اینکه امید است در سال های آتی با توان بیشتری بتوانیم خادم زوار اباعبدالله الحسین(ع) باشیم، ابراز کرد: پخت غذا در این موکب با حضور بانوان فرهیخته استان انجام شد و زوار عزیز اربعین حسینی استقبال بسیار گسترده ای از توزیع غذای تبرک شده حرم مطهر حضرت ابوالفضل العباس(ع) داشتند.

علوی فر خاطرنشان کرد: درصدد هستیم که فضا و موکب دائمی به عنوان "مضیف العباس(ع)" در استان ایلام راه اندازی شود که بتوان خدمات بیشتری را به مردم و زوار حسینی در طول سال ارائه کرد.

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار