نمایشگاه بهاره شهرستان قرچک در راستای تنظیم بازار و تسهیل توزیع کالاهای مورد نیاز شهروندان این منطقه توسط علی صادقی فرماندار شهرستان قرچک به صورت رسمی افتتاح شد.
کد خبر: ۱۱۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۲ 07 March 2015
به گزارش فارس از جنوب استان تهران، علی صادقی در مراسم افتتاحیه نمایشگاه بهاره در شهرستان قرچک اظهار داشت: سال گذشته این نمایشگاه در محل نامناسبی برپا شد که قابل قبول ما نبود و امسال برنامه‌ریزی کردیم که این نمایشگاه در محل مناسب و مسقف برپا شود که امروز شاهد افتتاح این نمایشگاه هستیم.

فرماندار شهرستان قرچک خاطرنشان کرد: این نمایشگاه به مناسبت سال نو با هدف دسترسی آسان مردم به کالاهای مصرفی، جلوگیری از افزایش قیمت‌ها، ایجاد فضای رقابتی مناسب بین تولیدکنندگان و توزیع کنندگان و تقویت جریان عرضه مستقیم کالا در روزهای پایانی سال گشایش یافته است.

وی در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در ارتباط با اقتصاد مقاومتی و توجه ویژه مسئولان به امر، بیان داشت: مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی می‌فرمایند که اقتصاد مقاوتی باید درون‌زا و برون‌گرا باشد یعنی اینکه تولید در کشور خوب باشد و تعامل با کشورهایی که نیاز به محصولات و تولیدات ما دارند انجام شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک گفت: یکی از مباحث مهم در اقتصاد تجارت بین‌المللی است و هر کشوری باید روی مواردی سرمایه‌گذاری کند که مزیت‌های نسبی در آن بخش داشته باشد و خوشبختانه کشور ما در موارد بی‌شماری در این زمینه نسبت به کشورهای دیگر برتری دارد و اگر بتوانیم اقتصاد کشور را برون‌گرا بکنیم می‌توانیم بازار کشورهای دیگر را به دست بگیریم.

صادقی افزود: اقتصاد مقاومتی، اقتصادی است فرصت ساز، پویا، پیشرو و مهم‌تر از همه این‌ها بر آمده از فرهنگ انقلابی و اسلامی  و الهام‌بخش نظام اقتصادی اسلام به جهان است.

فرماندار شهرستان قرچک با تاکید بر اینکه اداره صنعت، معدن و تجارت نظارت جدی بر تنظیم بازار و این نمایشگاه داشته باشد، ادامه داد: برای کنترل قیمت‌ها، بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی در نمایشگاه و سطح شهرستان حضور داشته و پیگیر شکایات مردمی هستند و هرگونه کم فروشی و گران‌فروشی به جدیت برخورد شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک گفت: در این نمایشگاه انواع اقلام مورد نیاز مردم در شب عید نوروز عرضه خواهد شد و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف شکایات خود را به بازرسان مستقر در نمایشگاه و یا از طریق تلفن 124 اعلام کنند.

وی در پایان از اختصاص 9 مرکز برای توزیع میوه شب عید با قیمت مصوب در سطح شهرستان قرچک خبر داد.

 در این نمایشگاه 85 غرفه عرضه کالا واقع در بلوار ورزشگاه شهید ملاآقایی افتتاح شد و تا 23 اسفندماه از ساعت 9 الی 22 پذیرای شهروندان است.

گفتنی است، نمایشگاه بهاره شهرستان قرچک در راستای تنظیم بازار و تسهیل توزیع کالاهای مورد نیاز شهروندان این منطقه با حضور علی صادقی فرماندار، سید جواد رضوی معاون سیاسی – انتظامی فرمانداری، محمدپور رئیس صنعت، معدن و تجارت و جمعی دیگر از مسئولان محلی و منطقه‌ای به صورت رسمی افتتاح شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار