کد خبر: ۱۱۲۵۹۱۸
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۵ 12 September 2023

اختصاصی هما خوزستان

مینا فراز

سینما رسانه تاثیر گذار مهم در جامعه شناخته شده است و در پیشبرد و عملیاتی شدن برنامه ها و اهداف کشورها نقش بسزایی را ایفا می‌کند آثار هنری علمی فرهنگی و تولیدی جوامع در سینما جهت ارائه به مردم انعکاس داده میشود نهوه پرداخت و استقبال مردم از سینماها نشان اهمیت به مقوله هنر فرهنگ نمایش ها و هنرهای نمایشی است ارتقا سطح کیفی آثار سینمایی هم نقش بسزای در جذب و استقبال مردم از سینما دارد بی توجهی به زیرساخت های فرهنگی نبود سینما ها و گسترش نداشتن آن ها در شهر های کشور یک فقدان فرهنگی به حساب می‌آید.

جوامع مدرن ، توسعه یافته ، در حال توسعه در مسأله سینما با برنامه ریزی آینده نگری به سرمایه گذاری می پردازند تا در طولانی مدت به نتایج دلخواه برسند در خوزستان قدمت برخی سینماها به سال‌های گذشته باز می‌گردد. افزایش جمعیت شهرنشینی و گسترش جوامع لزوم احداث سینماهای بیشتر را بیش از پیش نمایان کرده است.

باید امکانات لازم جهت تماشای فیلم‌ها متناسب با گروه‌های مختلف سنی و کیفیت بالا در تنوع مختلف فراهم گردد. سینما باید در دسترس مردم و در سطح شهرها بنا گردد همچنین تبلیغات لازم جهت اکران فیلم‌ها برای مردم قابل رویت باشد تا همگان به راحتی برنامه از برنامه سینماها مطلع شوند و بتوانند با برنامه‌ریزی فیلم مورد علاقه خود را در ساعات مناسب از شبانه روز در سینماها تماشا کنند.

باید به این موضوع پرداخته شود که پردیس سینما ضروریست در محل مناسبی جانمایی و احداث شود تا از همه لحاظ بدون نقص باشد و دسترسی به تمام مناطق شهر امکان پذیر باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار