جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام؛
جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام بیان داشت : پیاده روی زوار در آیین معنوی اربعین خیلی از تهدیدها را به فرصت‌ تبدیل و بعنوان یک هدیه الهی، آوازه ایلام و مهران و مردمان و لایتمدار آن را نیز جهانی کرد.
کد خبر: ۱۱۲۵۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۰ 12 September 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ سردار قدرت الله کریمیان در آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه آبدانان گفت : مواضع و مقرها و کلیه گروه‌های تجزیه طلب کومله، دموکرات، پژاک، تکفیری ها و سلطنت طلبان زیر نظر و در رصد نهادهای امنیتی و در تیر رس سلاح های سنگین و موشک‌های قدرتمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار دارند و به همین خاطر رهبران و یگان‌های عملیاتی آنان در شیار کوه ها و سخره های پیرامونی خود خزیده اند.

وی گفت :  انقلاب اسلامی ایران با تکیه بر توان رزمی و دست یابی به فن آوریهای پیچیده حوزه تسلیحات سنگین نظامی خود از یک قدرت دفاعی به مرحله توان تهاجمی ارتقاء یافته و گزینه های روی میز رجزخوانی عرصه غبار آلود عالم را به صفر رسانده و هیچ قدرتی قادر به تهدید و تحقیر آن نیست.

سرهنگ کریمیان ادامه داد : مشکلات اقتصادی و مهمتر از همه آنان بیکاری باعث عسرت و رنجش جوانان شریف و فرهیخته این شهرستان شده که شایسته است متولیان امر با تمام توان و نهایت استفاده از استعدادها و امکانات موجود کشور و استان نسبت به رفع مشکل جوانان این دیار و ایجاد امیدواری در بین مردم اقدام لازم بعمل آورند.

وی گفت : برتری نظامی جمهوری اسلامی و توان بازدارندگی آن در منطقه یک واقعیت انکارناپذیر است که همه قدرت‌ های بزرگ جهان به آن اقرار و اعتراف دارند.

در پایان این مراسم با تقدیر از زحمات سرهنگ " اسد مرادی" سرهنگ "نبی نوشادی" بعنوان فرمانده جدید سپاه پاسداران ناحیه آبدانان معرفی شد./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار