کد خبر: ۱۱۲۵۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳ 12 September 2023

به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی دانشگاه مازندران، دومین جلسه هماهنگی برای پذیرش و ثبت‌نام از نو ورودان 1402 در روز شنبه 18 شهریور در دفتر معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه برگزار شد.

بر اساس این گزارش، از مهم‌ترین مصوبات این جلسه می‌توان به تشکیل کمیته سه نفره از آموزش، فرهنگی و پژوهش جهت تهیه محتوای کتابچه جهت ارایه به نو ورودان، تهیه کلیپ‌های معرفی دانشکده‌ها با صدای روسای دانشکده‌ها، برگزاری رادیو استقبال در زمان ثبت‌نام از دانشجویان نو ورود، تشکیل گروه مجازی ویژه دانشجویان نو ورود، تهیه و نصب بنرهای راهنما، خیرمقدم و انگیزشی، تهیه وسیله ایاب و ذهاب دانشجویان پسر به پلیس +10، برپایی غرفه خدمات اینترنتی و انتشاراتی برای دانشجويان، برقرای امنیت، نظم و انضباط و راهنمایی دانشجویان به محل ثبت‌نام اشاره کرد.

هم‌چنین مقرر شد دانشجویان پس از پایان ثبت‌نام و قبل از دریافت کارت دانشجویی، در قالب تیم‌های 20 الی 30 نفره در یک کارگاه کوتاه 10 الی 15 دقیقه‌ای شامل آشنایی با قوانین و مقررات آموزشی، انضباطی، نحوه پوشش دانشگاهي و ... شرکت کنند و پس از دریافت مهر کارگاه، کارت دانشجویی به آن‌ها تحویل داده خواهد شد.

یادآور می‌شود: بر اساس برنامه زمان‌بندی، نمایندگان معاونت‎های آموزشی، دانشجویی، فرهنگی، اداری_مالی، پژوهشی و روابط عمومی، جهت بازدید میدانی و جایابی غرفه‌ها، ساعت 8 صبح روز چهارشنبه 22 شهریور 1402 در نمازخانه حضرت ولی عصر(عج) پردیس دانشگاه حضور خواهند یافت. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار