سرپرست شهرداری بروجن با اشاره به راه‌اندازی سامانه متحرک ثبت تخلف‌های رانندگی در این شهر، گفت: این سامانه مجهز به یک دستگاه خودروی سواری با دوربین‌های هوشمند پلاک‌خوان به‌منظور برخورد با تخلف‌های خودرویی در شهر بروجن راه‌اندازی شده است.
کد خبر: ۱۱۲۶۰۰۸
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۸ 12 September 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری و به نقل از روابط عمومی شهرداری بروجن سید حسین قریشی، با اشاره به راه‌اندازی سامانه متحرک ثبت تخلف رانندگی، گفت: این سامانه مجهز به یک دستگاه خودروی سواری با دوربین‌های هوشمند پلاک‌خوان به‌منظور برخورد با تخلف‌های خودرویی در شهر بروجن راه‌اندازی شده است.

سرپرست شهرداری بروجن در ادامه با اشاره به اینکه فعال شدن سامانه متحرک ثبت تخلف‌های رانندگی در بروجن به کاهش و جلوگیری از تخلفات خودرویی کمک می‌کند، افزود: توقف ممنوع، توقف مطلقاً ممنوع، توقف در حریم پیاده‌رو، توقف در حریم گذرگاه عابرپیاده، توقف در حریم چهارراه، نداشتن معاینه فنی و توقف غیرمجاز در ایستگاه تاکسی از مهم‌ترین تخلف‌های قابل‌ثبت از سوی این سامانه به‌شمار می‌رود.

وی در پایان درخصوص نحوه عملکرد سامانه متحرک ثبت تخلف‌های رانندگی در بروجن، یادآور شد: این سامانه به‌طور کامل هوشمند است و پس از ثبت و ضبط شماره پلاک خودرو متناسب با نوع تخلف ارتکابی جریمه صادر و به‌صورت آنلاین از طریق تلفن‌همراه به مالک خودرو ابلاغ می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار