طرح «یاوران برق» ویژه آموزش اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان اجرا شد.
کد خبر: ۱۱۲۶۰۳۳
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۶ 12 September 2023

به گزارش تابناک سمنان، مهدی زمانی، سرپرست روابط عمومی شرکت توزیع برق استان سمنان صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: طرح یاوران برق با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و شرکت توزیع برق استان سمنان به اجرا درآمد.

وی گفت: در قالب این طرح، کارشناسان شرکت توزیع برق استان سمنان در شهرستان‌های مختلف و در مراکز آموزشی کانون حضور یافته و در کارگاه‌های آموزشی، راهکار‌های مصرف صحیح برق را به دانش‌آموزان عضو ارائه کردند.

سرپرست روابط عمومی شرکت توزیع برق استان سمنان اظهار کرد: علاوه بر آموزش‌های چهره به چهره در نظر است به‌منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌های هنری، فراخوان نقاشی با موضوعات مدیریت مصرف و ایمنی در برق نیز با هماهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ویژه اعضای آن برگزار و از منتخبان نیز به نحوی شایسته تقدیر به عمل آمد.

زمانی خاطرنشان کرد: در این مراسم ویژه آغاز اجرای طرح یاوران برق،۳۶۰ نفر از اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان حضور داشته و با استفاده از ظرفیت‌های هنری، نمایشی، هم‌خوانی شعر بابابرقی، خوانش متن ادبی با موضوع مصرف درست برق، روایت قصه در مورد مشترک کم‌مصرف و اجرای مسابقه و روش‌های صحیح استفاده از برق به هنرجویان حاضر در این برنامه آموزش داده شد.
منبع/فارس

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار