موکب خدمات‌ رسانی به زائران علی بن موسی الرضا «ع» به مناسبت ایام سالروز شهادت هشتمین اختر تابناک به همت منطقه پدافند هوایی شمال شرق در ورودی شهر مشهد راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۱۱۲۶۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۱ 14 September 2023

به گزارش تابناک رضوی، حجت‌ الاسلام عدیده رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا «ع»، در حاشیه بازدید از موکب فعال مدافعان آسمان امامت و ولایت اظهار داشت: خدمت به زائران امام رضا «ع» یک نعمت بزرگ الهی است که هرکسی سعادت انجام آن را ندارد.

حجت الاسلام محمد عدیده ولایت اهل‌ بیت «ع» را به‌ عنوان عظیم‌ ترین، مهم‌ ترین و مؤثر ترین نعمت پروردگار متعال دانست و اذعان کرد: ولی و سرپرست حقیقی انسان خدای متعال است و پس از خداوند، انبیا و جانشینان معصوم آن‌ها بر انسان به اذن الهی ولایت دارند.

عدیده ضمن تاکید بر اینکه مدت زمان خدمت رسانی به زائران امام رضا «ع» یک فرصت برای بندگان در راستای قرب خداوند است که نباید به راحتی از آن عبور کرد، تصریح کرد: همه باید برای خدمت‌ رسانی به زائران رضوی تا حدودی که توان دارند، اقدام به کمک‌رسانی و فعالیت کنند.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق ادامه داد: در این موکب، خدماتی همچون پذیرایی از زائران امام رضا «ع» همراه با صبحانه و ناهار، خدمات پزشکی و درمانی شامل تجویز دارو، تزریقات و همچنین خدمات دیگری از جمله ایستگاه واکس، پیش‌ بینی نمازخانه و سرویس بهداشتی، غرفه های فرهنگی، نقاشی و کودکان بصورت شبانه روزی میزبان پذیرایی از زائران امام رئوف است.

وی در پایان تصریح کرد: فعالیت موکب مدافعان آسمان امامت و ولایت در مسیر تردد زائران رضوی تا ظهر شهادت آن حضرت ادامه خواهد یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار