رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نمین از پاکسازی جاده روستای "سیج" این شهرستان از سنگ‌های سقوط کرده از کوه خبر داد و به مردم توصیه کرد از اتراق در حاشیه جاده‌ها خودداری کنند.
کد خبر: ۱۱۲۶۵۰۲
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۱ 15 September 2023

به گزارش تابناک اردبیل، مهدی آزاد ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: حوالی ظهر امروز یک تکه سنگ به حجم تقریبی سه متر مکعب و وزن تقریبی ۵ تن در فاصله یک و نیم کیلومتری روستای سیج وارد جاده شد که راهداران شهرستان نمین در کمترین زمان اقدام به پاکسازی جاده کردند.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نمین اضافه کرد: با توجه به اندازه و وزن سنگ یک دستگاه لودر به منطقه اعزام و اقدام به برداشتن سنگ و پاکسازی مسیر کرد.

آزاد با بیان اینکه در حال حاضر تردد در این مسیر روان است، از شهروندان خواست تا از اتراق در حاشیه جاده خودداری کرده و در صورت مشاهده هر حادثه‌ای مراتب را به سامانه ۱۴۱ گزارش دهند.

وی با اشاره به اینکه پلیس راه و کسبه مستقر در گردنه حیران و جاده اردبیل - آستارا چنین اتفاقاتی را به راهداری اطلاع می‌دهند، تاکید کرد: با توجه به بارش‌ها در منطقه و احتمال ریزش مجدد سنگ، ماموران راهداری در مسیر مستقر هستند تا در صورت بروز هر حادثه اقدام به رفع مشکلات احتمالی کنند.

شهرستان نمین در ۳۰ کیلومتری شرق اردبیل و در مسیر جاده ترانزیتی استان‌های اردبیل و گیلان قرار دارد.

گردنه حیران در حدفاصل استان‌های اردبیل و گیلان به عنوان یکی از مسیر‌های کوهستانی و پرتردد شمال کشور همواره حجم بالای تردد را دارد و این مسیر به طور معمول شاهد ریزش لاشه‌های سنگ از کوهستان است.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار