تقاطع غیرهمسطح بهاران اصفهان آماده بهره برداری است.
کد خبر: ۱۱۲۶۸۳۰
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶ 17 September 2023

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با اشاره به پیشرفت ۱۸ درصدی تعریض رینگ چهارم حدفاصل کیلومتر ۶۵ تا ۶۸ در محدوده منطقه شش شهرداری اصفهان گفت: علاوه بر مجموعه پل‌ها و تقاطع‌های غیرهمسطح استقلال و سردار شهید سلیمانی، تقاطع‌های غیرهمسطح شهدای اشکاوند، رضوان، آفتاب و قهجاورستان که در گذشته افتتاح شده است، در حال حاضر کیلومتر چهارم تا هفتم این طرح و تقاطع غیرهمسطح بهاران آماده بهره برداری است.
اصغر کشاورز راد افزود: رینگ چهارم یا حلقه حفاظتی کلانشهر اصفهان، مجموع‌های از آزادراه و تقاطع‌های غیرهمسطح است که از تقاطع غیرهمسطح سردار شهید سلیمانی، ابتدای جاده نائین آغاز میشود و با گذر از شرق و شمال اصفهان به سمت میدان استقلال حرکت میکند و با عبور از خمینیشهر، اتوبان ذوب آهن و کمربندی غرب، به سمت کمربندی شرق اصفهان حرکت میکند و به تقاطع سردار شهید سلیمانی متصل می شود تا شهر اصفهان و ترافیک آن را در خود محصور کند.
وی افزود: حدود ۴۶ کیلومتر از این طرح در محدوده شهر اصفهان و دیگر مسیر در محدوده شهر‌های دولت آباد، خورزوق، خمینی شهر، درچه و ابریشم قرار دارد که در طول آن ۲۹ تقاطع غیرهمسطح اصلی و هفت ایستگاه پل بزرگ ساخته شده و خواهد شد.
معاون عمران شهری شهردار اصفهان با اشاره به میزان پیشرفت طرح رینگ چهارم هم گفت: در حال حاضر ساخت کیلومتر ۲.۵ تا ۴ پیشرفت ۸۹.۸ درصدی و ساخت پل خاتون آباد (کیلومتر ۱.۳) و مسیر کیلومتر ۰.۴ تا کیلومتر ۱.۱۵۰ هم ۵۴.۳ درصد پیشرفت داشته است.
وی با اشاره به پیشرفت ۸۳.۵ درصدی ساخت پل چنگان افزود: طرحی برای جابه جایی تأسیسات کارخانه قند اصفهان نیز در نظر گرفته شده است که تاکنون ۲۷.۹ درصد پیشرفت داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار