معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت:با هدف تسریع در روند اجرای مصوبات شورای ترافیک، فرمانداران این استان ملزم به ثبت مصوبات این شورا در سامانه وزارت کشور هستند.
کد خبر: ۱۱۲۷۳۰۱
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۵ 20 September 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، علی محمد روستا در جلسه شورای ترافیک با بیان اینکه جلسات شورای ترافیک به صورت ماهانه برگزار می‌شود، گفت: مصوبات شورای ترافیک شهرستان‌های استان در سامانه ترافیک کشور، بصورت آنلاین و برخط و مستمر از سوی استانداری ثبت شود.
وی با اشاره به آغاز سال تحصیلی و ترافیک ناشی از آن در شهر یاسوج افزود: ساماندهی میادین پرترافیک باید از سوی شهرداری یاسوج در دستور کار قرار گیرد.
معاون عمرانی استانداری اضافه کرد: برای کاهش بار ترافیکی و کاهش تصادفات در کمربندی یاسوج و تقاطع‌های منطقه گندی خوری در جاده یاسوج ـ اصفهان نصب سرعت گاه و علائم هشدار دهنده از سوی دستگاه‌های متولی ضروری است.
روستا افزود: با توجه به غیر استاندار بودن سرعت گیر‌های سطح ورودی شهر‌ها مقرر شد این نقاط از سوی کارشناسان به سرعت کاه اصلاح شوند.
وی بر جابجایی ایستگاه مادوان، مزدک و بلهزار باتوجه به ازدحام جمعیت تاکید کرد و گفت: این طرح در ۲ برنامه کوتاه مدت و بلند مدت اجرایی می‌شود.
روستا طرح بلند مدت را شامل راه اندازی مجتمع تاکسی رانی شهر یاسوج در کنار پایانه‌ها و کوتاه مدت را شامل پیش بینی ایستگاه تاکسی حوزه شرقی و غربی در کنار بلوار جمهوری اعلام کرد.
وی یکی از مشکلات اصلی ترافیک شهر یاسوج را عدم رعایت سرانه پارکینگ در ساخت و ساز‌ها و تغییر پارکینگ به مکان‌های تجاری اعلام کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار