سرپرست اداره ورزش و جوانان شیراز با اشاره به توسعه ورزش همگانی در سطح شهر شیراز، گفت: در راستای هم افزایی ورزش شیراز به ویژه در بخش همگانی، سازمان ورزش و جوانان شیراز با شهرداری همکاری های لازم را خواهد داشت چرا که مدت‌هاست بحث ورزش همگانی در شیراز، تعطیل شده و این موضوع مفغول مانده است.
کد خبر: ۱۱۲۸۱۸۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۳ 25 September 2023

تابناک فارس به نقل از شما نیوز: سید کمال پاک فطرت در دیدار با معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز اظهار داشت: سازمان ورزش و جوانان به عنوان متولی ورزش از ظرفیت خوبی در حوزه ورزش حرفه ای برخوردار است و شهرداری هم به عنوان مدیریت شهری و به خاطر ارتباط مستقیمی که با مردم دارد در راستای ورزش همگانی می تواند گام های موثری در این عرصه بردارد.

وی اضافه کرد: همواره هم افزایی و همکاری بین ۲ یا چند مجموعه می تواند باعث افزایش بازدهی در آن عرصه شود و این مساله در عرصه ورزش قهرمانی و همگانی هم مستثنی نیست.

او افزود: اداره ورزش و جوانان با ظرفیت خوبی که در هیات های ورزشی دارد، می تواند در بحث استعدادیابی فعالیت کند و اماکنی که از سوی شهرداری در اختیار ورزش و جوانان قرار می گیرد به هیات ها واگذار می شود و این امر موجب می شود تا سال های آینده ورزشکاران زیادی از شیراز در سطح ملی و بین المللی بدرخشند.

وی با اشاره به توسعه ورزش همگانی در سطح شهر شیراز، گفت: در راستای هم افزایی ورزش شیراز به ویژه در بخش همگانی، سازمان ورزش و جوانان شیراز با شهرداری همکاری های لازم را خواهد داشت چرا که مدت‌هاست بحث ورزش همگانی در شیراز، تعطیل شده و این موضوع مفغول مانده است.

محمد علی چوبینی معاون فرهنگی شهرداری شیراز هم در این دیدار گفت: شهرداری به لحاظ سرانه ورزشی در وضعیت خوبی بسر می برد و می تواند با تعامل با اداره ورزش و جوانان در راستای توسعه ورزش به ویژه ورزش همگانی گام های موثری بردارد.

برچسب ها: ورزش ، ورزش همگانی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار