فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به کشف محموله قاچاق به ارزش 31 میلیارد ریال در محور لردگان به بروجن، گفت: این محموله شامل ۱۸ هزار دست حوله تنظیف و لوازم بهداشتی، 5 هزار و ۴۸۸ عدد لوازم آشپزخانه و یک هزار و ۸۷۵ عدد عروسک اسباب‌بازی است.
کد خبر: ۱۱۲۸۲۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹ 26 September 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری به نقل از پایگاه خبری پلیس، منوچهر امان‌اللهی با اشاره کشف محموله قاچاق ۳۱ میلیاردی در چهارمحال و بختیاری، گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از انتقال یک محموله کالای قاچاق از طریق محور‌های ورودی استان مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری افزود: مأموران ضمن هماهنگی قضائی به محور لردگان به بروجن اعزام و با متوقف کردن یک دستگاه کامیون، در بازرسی از آن ۱۸ هزار دست حوله تنظیف و لوازم بهداشتی، پنج هزار و ۴۸۸ عدد لوازم آشپزخانه و یک هزار و ۸۷۵ عدد عروسک اسباب‌بازی فاقد هرگونه مدارک گمرکی کشف کردند.

وی ارزش محموله کشف شده را بنا به نظر کارشناسان ۳۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان و بیان کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.

امان اللهی در پایان با اعلام اینکه مبارزه با قاچاق کالا یکی از اهداف پلیس در راستای تامین امنیت پایدار در جامعه است، خاطرنشان کرد: شهروندان به منظور حمایت از کار و تولیدات داخلی در صورت شناسایی عاملان عرضه کالا‌های قاچاق، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار