رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام:
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام از راه اندازی رشته روانشناسی اجتماعی در مقطع کارشناسی ارشد در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۸۴۶۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵ 28 September 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ بهروز ناصری اظهار کرد: در راستای کمک به حل معضلات روانی اجتماعی، کاهش آسیب‌های اجتماعی، ارتقای سطح علمی دانش آموختگان، تربیت نیروی انسانی ماهر، توجه حرفه‌ای به انحرافات اجتماعی و زمینه‌های روانی و اجتماعی بزهکاری و نگاه به مسائل اقلیمی و قومی و بومی در جهت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و ارائه راه حل هرکدام از آسیب‌ها در استان ایلام برای اولین بار در مقطع کارشناسی ارشد رشته روانشناسی اجتماعی در مهرماه جاری در دانشگاه آزاد اسلامی ایلام دایر شده است.

وی افزود: در حال حاضر در کل کشور بعد از دانشگاه تهران، دانشگاه آزاد اسلامی ایلام دومین دانشگاه کشور در راه اندازی رشته روانشناسی اجتماعی در مقطع ارشد است.

رییس دانشگاه آزاد ایلام بیان کرد: تصویب و راه اندازی این رشته با توجه به شرایط استان در حوزه آسیب‌های اجتماعی ضروری بوده و امیدواریم پذیرش دانشجو در این رشته کمک کار مسئولان در کاهش آسیب‌های اجتماعی باشد.

ناصری گفت: با تلاش‌های صورت گرفته ۱۳رشته جدید برای دانشگاه آزاد اسلامی ایلام تصویب و علاقمندان می‌توانند برای ترم مهرماه سال جاری ثبت نام کنند.

لازم به ذکر است؛ دانشگاه آزاد اسلامی ایلام داری ۱۰۰ رشته کارشناسی و کاردانی، ۳۵ رشته کارشناسی ارشد و هفت رشته دکتری است./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار