رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام گفت: بعد از دانشگاه تهران، دانشگاه آزاد اسلامی ایلام دومین دانشگاه کشور در راه اندازی رشته کارشناسی ارشد روانشناسی اجتماعی است.
کد خبر: ۱۱۲۸۴۶۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰ 27 September 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛  بهروز ناصری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای کمک به حل معضلات روانی اجتماعی، کاهش آسیب های اجتماعی، ارتقای سطح علمی دانش آموختگان، تربیت نیروی انسانی ماهر،توجه حرفه ای به انحرافات اجتماعی و زمینه های روانی واجتماعی بزهکاری و نگاه به مسائل اقلیمی و قومی و بومی در جهت پیشگیری از آسیب های اجتماعی و ارائه راه حل هرکدام از آسیب ها در استان ایلام برای اولین بار در مقطع کارشناسی ارشد رشته روانشناسی اجتماعی در مهرماه جاری در دانشگاه آزاد اسلامی ایلام دایر شده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر در کل کشور فقط ۲ دانشگاه تهران و آزاد اسلامی ایلام در این گرایش پذیرش دانشجو دارند.

ناصری بیان کرد: تصویب و راه اندازی این رشته با توجه به شرایط استان در حوزه آسیب های اجتماعی ضروری بوده و امیدواریم پذیرش دانشجو در این رشته کمک کار مسئولان در کاهش آسیب های اجتماعی باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام گفت: با تلاش های صورت گرفته ۱۳رشته جدید برای دانشگاه آزاد اسلامی ایلام تصویب و علاقمندان می توانند برای ترم مهرماه سال جاری ثبت نام کنند.

دانشگاه آزاد اسلامی ایلام داری ۱۰۰ رشته کارشناسی و کاردانی، ۳۵ رشته کارشناسی ارشد و هفت رشته دکتری است./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار