کد خبر: ۱۱۲۸۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۴ 27 September 2023

  به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی دانشگاه مازندران، آیین گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس با حضور سردار وجیه‌الله مرادی از فرماندهان دفاع مقدس و جبهه مقاومت، مسوولان و همکاران دانشگاهی در نمازخانه حضرت ولی‌عصر(عج) پردیس دانشگاه برگزار شد.

     بر اساس این گزارش، در این مراسم دکتر سیدباقر حسینی مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه مازندران با تاکید بر این نکته که فلسفه خلقت انسان، عبودیت است، گفت: بی‌تردید شهدا و ایثارگران، زمینه‌ساز تجلی و تحقق عبودیت هستند، چرا که اگر فداکاری و جان‌فشانی این دلیرمردان نبود، اثری از تعبد، ایمان و انسانیت وجود نداشت.

      دکتر حسینی با اشاره به این‌که ما حیات معنوی خود را مدیون شهدا هستیم، افزود: اگر کسی به این مهم نرسید، در ایمان خود شک کند.

     در ادامه این مراسم، سردار مرادی از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس و جبهه مقاومت با اشاره به وقایع تلخ اشغال ایران در ادوار مختلف تاریخی، گفت: در جنگ تحمیلی، با وجود هجمه همه دولت‌های بلوک شرق و غرب با هدف از بین بردن ایمان و اراده دینی ملت، دلیرمردان این مرز و بوم با نثار جان خود نگذاشتند تا ذره‌ای از این خاک به تصرف درآید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار