فرمانده انتظامی استان قم با تاکید بر اینکه زیرساخت‌های جاده‌ای قم پاسخگوی نیاز استان در حوزه راه و حمل و نقل جاده‌ای نیست، گفت: قم در سطوح اجتماعی، جغرافیایی، فرهنگی و سیاسی با دیگر استان‌ها قابل مقایسه نیست و باید متناسب با موقعیت آن نسبت به ارتقای زیرساخت‌ها اقدام کرد.
کد خبر: ۱۱۲۸۷۲۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱ 28 September 2023

به گزارش تابناک قم، سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان قم در دیدار جمعی از مسئولان اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم، ضمن تبریک انتصاب محمد پورتیموری به سرپرستی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم به ارتباط و همکاری مستمر نیروی انتظامی و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اشاره کرد و گفت: بی تردید این دو مجموعه خدمتگزار، مکمل یکدیگرند.

وی خدمت به زائران و مجاوران بارگاه کریمه اهل‌بیت(ع) را توفیق بزرگی دانست و تاکید کرد: زیرساخت‌های جاده‌ای در قم پاسخگوی نیاز استان در حوزه راه و حمل و نقل جاده‌ای نیست.

فرمانده انتظامی استان قم بر ضرورت همراهی و تعامل هرچه بهتر دستگاه‌های اجرایی با نیروی انتظامی تاکید و خاطر نشان کرد: استان قم در جمیع سطوح اجتماعی، جغرافیایی، فرهنگی و سیاسی با دیگر استان‌ها قابل مقایسه نیست و باید متناسب با موقعیت آن نسبت به ارتقای زیرساخت‌ها اقدام کرد.

وی با تاکید بر تبادل اطلاعات و داده‌های سامانه‌های نظارت جاده‌ای گفت: ارتقا کمی و کیفی سامانه‌های نظارت و پایش جاده‌ای به طور جدی پیگیری شود.

فرمانده انتظامی استان قم عوارضی آزادراه قم- تهران را گلوگاهی مناسب برای استقرار عوامل انتظامی و پلیس راه دانست و تصریح کرد: ساختار این عوارضی مهم حفظ و نسبت به ساماندهی و بهسازی آن به گونه‌ای که مناسب ورودی شهر مقدس قم باشد اقدام شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار