مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس:
مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: هفت هزار واحد مسکن مهر در حال آماده سازی است که تا آخر پاییز قطعا تحویل خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۲۹۰۷۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹ 30 September 2023

به گزارش تابناک تهران، خلیل محبت خواه در این باره اظهار داشت: ۱۹ هزار ۸۲۱ واحد باقیمانده که با برنامه ریزی انجام شده به زودی تکمیل و به مالکان تحویل خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: برای تحویل واحدهای تکمیل شده منتظر افتتاح نیستیم و واحدهای تکمیل شده به متقاضیان پیش از برنامه افتتاح تحویل می شود.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس افزود: تلاشی که در طی چند ماه گذشته صورت گرفت مختص یک گروه نبود وزارتخانه، دستگاههای نظارتی ، امنیتی و سایر دستگاهها به صورت شبانه روزی کار کردند و جلسات متعددی در نیمه شب برگزار شد تا هفته گذشته ۱۰ هزار واحد تکمیل شده به متقاضیان تحویل شود.

محبت خواه ادامه داد: فازهای جدید ۱۱،۸،۹،۵ برای تحویل هفت هزار واحد دیگر تا پایان فصل پاییز به کارگاه ساختمانی تبدیل شده است.

وی با اشاره به شرایط جوی شهر پردیس اضافه کرد: ادامه کار طرح های با پیشرفت فیزیکی زیر ۵۰ درصد در شرایط آب و هوایی سرد پردیس مشکل است و پروژه هایی که پیشرفت فیزیکی بیشتری دارند در طی فصول سرد تکمیل خواهند شد.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: حمایتهای وزراتخانه، همکاری و همراهی مالی و فنی پیمانکارانی که پای کار بودند با حضور شبانه روزی و کار در دو شیفت کاری برای تکمیل پروژه ها قابل تقدیر است.

محبت خواه خطاب به مالکان افزود: پس از تحویل هر واحد برای دریافت انشعاب گاز به شرکت گاز مراجعه کنند و مالکان مشکلات و نواقص احتمالی را به ما گزارش بدهند تا در اسرع وقت برطرف شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، واحدهای افتتاحی در فاز ۵ مسکن مهر پردیس ۱۶۱۴ واحد ، در فاز ۸ مسکن مهر پردیس ۳۱۰۲ واحد ، در فاز ۹قدیم ۴۱۶ واحد ، در فاز ۸ مسکن مهر پردیس ۳۱۰۲ واحد که در مجموع ۱۰ هزار واحد هستند که پنجشنبه هفته گذشته با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی افتتاح و به بهره برداری رسید.

۱۸ پروژه خدمات عمومی و روبنایی مانند مدرسه،‌مسجد، فضای سبز ، مجموعه های تجاری ، زمین والیبال و بسکتبال رو باز و چمن مصنوعی در مهر ماه سالجاری در فازهای مسکن مهر پردیس افتتاح و به بهره برداری می رسد.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار