مدیرکل تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه سال گذشته ۸۵۵ دانشجو در استان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند، گفت: تا پایان شهریورماه امسال یک هزار و ۱۵۲ نفر از مزایای بیمه دانشجویی بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۱۱۲۹۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲ 02 October 2023

تابناک چهارمحال و بختیاری، عبدالله مختاری گفت: برخورداری از بیمه تامین اجتماعی حق همگانی است در همین راستا سازمان تامین اجتماعی امسال برنامه‌های خود را به سمت تامین و گسترش انواع بیمه اجتماعی برده است.

مدیرکل تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بیمه دانشجویان از جمله بیمه‌هایی است که سازمان تامین اجتماعی به جهت گسترش خدمات بیمه اجتماعی به دانشجویان ارائه می‌دهد.

وی افزود: بیمه دانشجویی برای فرد سابقه بیمه ایجاد می‌کند و بعد از پایان تحصیل نیز سابقه بیمه برای احراز شرایط بازنشستگی در نظر گرفته می‌شود.

مختاری با اشاره به اینکه طی سه سال اخیر بیمه دانشجویان به طور ویژه مورد توجه قرار گرفته است، بیان کرد: در سال ۱۴۰۰ بیش از ۵۳۱ دانشجو بیمه شدند، این آمار در سال گذشته به عدد ۸۵۵ نفر رسید.

مدیرکل تامین اجتماعی استان با اشاره به اینکه سال گذشته ۸۵۵ دانشجو در استان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند، گفت: تا پایان شهریورماه امسال یک هزار و ۱۵۲ نفر از مزایای بیمه دانشجویی بهره‌مند شدند.

وی بیان کرد: با توجه به شروع سال تحصیلی جدید دانشگاه‌ها و اطلاع‌رسانی در خصوص بیمه دانشجویان تا پایان سال آمار متقاضیان بیمه افزایش پیدا می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار