روزهای آغازین سال تحصیلی جاری حاج محمود اسلامی فرزند غیرتمند ایل ملکشاهی، باردیگر حس نوع دوستی اش را به میدان آورد تا با تامین نوشت افزار و کیف و کفش صدها دانش آموز نیازمند زادگاه خویش ،شادی را برای دانش آموزان نیازمند به ارمغان آورد
کد خبر: ۱۱۲۹۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۵ 03 October 2023

رایحه عطر مهر ورزی از ایلام تا دزفولتابناک ایلام :: مهرورزی و خیراندیشی غریزه است الهی که تداعی گر رحمانیت آفریدگار مهربان است که در سرشت برخی انسان ها به عاریت گذاشته شده است .

انسان هایی که حس نوع دوستی به اندازه ای در درون پاک آنان سرریز می کند که بی هیچ چشم داشتی تمامی داشته های خود را در مسیر رفع حوائج و مشکلات همنوعان خود بکار می بندند.

تاریخ انسانیت از این نوع فداکاری ها و احساس مسولیت ها در قبال دیگر همنوعان نیازمند و دردمند به کرات خود دیده است ،انسان هایی که با بذل مال و جان خود ،گواهی روشن و تبلوری زنده از شعر بنی آدم اعضای یک پیکرند......شده اند.

آری ! حاج محمود اسلامی هم استانی با اصالتی از خطه غیرتمند ملکشاهی است که با وجود دوری از جغرافیای استان ،اما همواره تاریخ و در بزنگاههای نیاز ،غیرت و مردانگی اش را در طبق اخلاص گذاشته و از جان و مالش برای خاک دیارش مایه گذاشته است.

جانباز پاکبازی که روزگاری در سنگر دفاع از خاک ،ناموس و ارزشهای انقلاب بخشی از جان خود را در میدان رزم قربانی دفاع از کیان سرزمینش نمود ، تا پس از دهه ها همچنان با کیفی پر از قرص و دارو ،نفس پاکش را زنده نگه دارد .

و به گاه نیاز هموطنانش ، با احساس مسولیت ،بی توجه به مرزهای جغرافیایی ،دارایی و مالش را به میدان عمل آورد تا گشایشگر گره ای از گره های کور هموطنانش باشد

احساس مسولیتی اینک در آستانه بازگشایی مدارس وی را باردیگر راهی غرب کرده است تا با دستگیری از دانش آموزان نیازمند هم استانی در شهرستان ملکشاهی و توزیع صدهها بسته نوشت افزار و کیف و کفش ،مانع از نشستن غبار نداری بر رخسار گل های نو شگفته بهار دانش شود .

به گزارش تابناک ایلام ،روزهای آغازین سال تحصیلی جاری حاج محمود اسلامی فرزند غیرتمند ایل ملکشاهی، باردیگر حس نوع دوستی اش را به میدان آورد تا با تامین نوشت افزار و کیف و کفش صدها دانش آموز نیازمند زادگاه خویش ،شادی را برای دانش آموزان نیازمند به ارمغان آورد.

اما حس انسان دوستی این جانباز و رزمنده دوران دفاع مقدس ،هرگز وی را در جغرافیای خاصی متوقف نکرد ،چرا که روزگذشته با حضور در شهرستان دزفول استان خوزستان ،حامل شادی برای صدها دانش آموز نیازمند این خطه نیز باشد.

روزگذشته در مراسمی با حضور جمعی از مسولین آموزش و پرورش استان و مدیران محلی شهرستان دزفول ،بیش از صدها بسته نوشت افزار در بین دانش آموزان نیازمند این منطقه توزیع شد.

محمود اسلامی در آیین توزیع نوشت افزار اهدایی به دانش آموزان نیازمند گفت : در حالیکه نظام با هجمه ناجوانمردانه تخریب شبکه های ماهواره ای قرار دارد ،خیربن باید با ورود به میدان ،برنامه های تخریبی دشمن را خنثی نمایند

این رزمنده و جانباز دفاع مقدس گفت : توزیع این بسته ها صرفا اقدامی خیرخواهانه در مسیر رفع نیازهای دانش آموزان هموطن بوده و هیچگونه نیت دیگری در پشت آن نهفته نشده است.

چرا که نه بنایی برای شرکت در انتخابات دارم و نه نیازی به پست مقام که بخواهم از این اقدام در مسیر معرفی خود بهره گیری نمایم .

حاج محمود اسلامی افزود : این روزها تحریم های اقتصادی دشمنان با تاثیر گذاری بر معیشت مردم ،سفره آنان را تحت شعاع قرارداده و حضور خیرین در میدان کمک می تواند به بهبود معیشت مردم و کاهش آلام آنان کمک نماید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار