معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفای منطقه ۶ شهر تهران از نصب مخزن اضطراری جهت تامین آب آشامیدنی در بوستان جوانه خانی آباد خبر داد و گفت: این مخزن برای هنگام بروز حوادث طبیعی پیش بینی شده است.
کد خبر: ۱۱۲۹۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴ 04 October 2023

به گزارش «تابناک تهران» از شرکت آب و فاضلاب استان، حسین نامداری روز چهارشنبه در این باره اظهار داشت: یک مخزن اضطراری به همت اکیپ امداد با ظرفیت ۱۰۰ مترمکعب در عبدل آباد خیابان بخشایش، بوستان جوانه نصب شد.

وی اضافه کرد: با نصب این مخزن امکان تامین آب آشامیدنی ۳۰ هزار مشترک تحت پوشش با برآورد هر نفر سه لیتر در هنگام بروز حوادث طبیعی مانند زلزله فراهم می‌شود.

این مسئول با اشاره به استحکام مخزن فوق در مقابل زمین لرزه خاطر نشان کرد: از اول سال جاری تا کنون سه مخزن در محدوده عملیاتی شرکت آب و فاضلاب منطقه ۶ تهران نصب شده و تا پایان سال ۱۷ مخزن دیگر در سطح شرکت در دستور کار قراردارد و وارد مدار بهره برداری می شود.

معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آبفای منطقه ۶ از عملکرد مدیر ناحیه و بهره برداری خانی آباد جهت نصب مخزن مذکور قدردانی کرد.

 شرکت آب و فاضلاب منطقه۶ تهران - شهرری، ۲۷۶ هزار مشترک آب شهری و روستایی و ۱۸۴ هزار مشترک فاضلاب دارد و به آحاد جمعیتی بالغ بر ۲میلیون نفر در مناطق (۱۵-۱۶-۱۷-۱۹-۲۰) شهرداری تهران و پنج شهر جنوب تهران شامل شهرهای باقرشهر، کهریزک، حسن آباد، قیام دشت و خاورشهر خدمات رسانی می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار