معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان ، از برگزاری جشنواره بزرگ رنگ و قصه در استان کهگیلویه و بویراحمد خبرداد .
کد خبر: ۱۱۳۰۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲ 06 October 2023

حجت الاسلام موسوی نیا در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد، ضمن اعلام این خبر افزود : این جشنواره که به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان و با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار میگردد.


موسوی نیا ادامه داد : جشنواره نقاشی و قصه گویی برای کودکان و نوجوانان سنین ۷ تا ۱۸ سال کهگیلویه و بویراحمدی به مناسبت هفته کودک و نوجوان برگزار می‌گردد.

این مسئول بیان کرد: موضوعات جشنواره: داستان‌هایی از قرآن - طبیعت - نامداران میهن (دفاع مقدس، مدافعان حرم، مدافعان وطن) - داستان‌هایی از شاهنامه است که پس از دریافت آثار و داوری آن‌ها به ۴۰ برگزیده لوح تقدیر و کارت هدیه ۲/۰۰۰/۰۰۰ ریالی تقدیم خواهد شد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان ضمن دعوت از همه کودکان و نوجوان در سنین ۷ تا ۱۸ سال افزود: در بخش نقاشی تصویر اثر و در بخش قصه گویی فیلم اثر خود را با حداکثر زمان ۷ دقیقه و حجم ۵۰ مگابایت تا تاریخ ۳۰ مهر ۱۴۰۲ که آخرین مهلت ارسال اثر هست به شماره ۰۹۹۰۹۶۸۱۴۹۶ در پیام رسان ایتا ارسال نمایند و جهت کسب اطلاعات بیشتر به اداره کل تبلیغات استان و اداره تبلیغات شهرستان‌ها و همچنین مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد مراجعه کنند.

برگزاری جشنواره بزرگ رنگ و قصه در استان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار