مدیرکل راهداری استان بوشهر بیشترین مسافر جابجا شده امسال در استان را مربوط به ماه خرداد اعلام کرد و گفت: در این ماه 373 هزار و 53 مسافر در قالب 29 هزار و 16 سفر جابجا شدند.
کد خبر: ۱۱۳۰۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۹ 07 October 2023

به گزارش تابناک بوشهر، عبدالکریم اخترشناس مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون، دو میلیون و ۲۰۱ هزار هزار و ۳۵۰ مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان بوشهر جابجا شده‌اند.

وی افزود: این جابجایی، نسبت به زمان مشابه سال قبل در تعداد سفر (سرویس) ۶۸ درصد افزایش یافته، ولی مجموع مسافران هشت درصد کاهش را نشان می‌دهد.

اخترشناس درباره نوع ناوگان عمومی که مورد استفاده مسافران در استان قرار گرفته، بیان کرد: طی بازه مورد اشاره، بیش از یک میلیون و ۵۱۳ هزار مسافر با اتوبوس، بیش از ۶۵۶ هزار مسافر با مینی بوس و بیش از ۳۰ هزار نفر با سواری بین شهری جابجا شده اند.

اخترشناس بیشترین مسافر جابجا شده امسال در استان را مربوط به ماه خرداد اعلام کرد و گفت: در این ماه ۳۷۳ هزار و ۵۳ مسافر در قالب ۲۹ هزار و ۱۶ سفر جابجا شدند.

وی از افزایش ۲۲ درصدی بلیط‌های فروخته شده خبر داد و گفت: همچنین فروش بلیط اینترنتی ۳۰ درصد نسبت به همین زمان در سال قبل رشد داشته است.

وی با اشاره به فعالیت ۶ پایانه مسافربری در استان بوشهر اظهار کرد: یک هزار و ۱۷۳ ناوگان مسافر در استان بوشهر نسبت به جابجایی مردم و مسافران اقدام می‌کنند.

اخترشناس از فعالیت ۴۰ شرکت مسافربری در استان خبر داد و افزود: مردم و مسافران می‌توانند هرگونه شکایت و انتقاد خود از عملکرد شرکت و راننده را به سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اطلاع دهند تا در اسرع وقت بررسی و درصورت نیاز در کمیسیون‌های مربوط به تخلفات رسیدگی شود.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار