مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: طرح‌ نهضت ملی مسکن، در قالب خانه های ویلایی یا سه طبقه بدون پیلوت اجراخواهد شد .
کد خبر: ۱۱۳۰۷۶۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵ 09 October 2023
 

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از صدا و سیما رامین الماسی  گفت: بعد از سه سال توقف طرح ۵ هزار و ۴۰۰ واحدی بنیاد مستضعفان در فاز‌های یک تا پنج بصورت موازی، کار‌های اولیه تأمین زمین اخذ مجوز‌های لازم و تعیین بانک انجام و ماه آینده عملیات اجرایی آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: پروژه ستاد اجرایی هم از ماه آینده آغاز بکار خواهد شد و از پروژه تلاش فقط ۳۰۰ واحد باقی مانده که با فرصت چندماهه که به پیمانکار داده شده به‌سرعت در حال تکمیل است.

الماسی با بیان اینکه پروژه سراج هم توسط بنیاد مسکن بسرعت در حال تکمیل است، گفت: هیچ متقاضی تحت پوشش نهاد‌های حمایتی به دلیل عدم آورده اولیه از طرح ملی حذف نخواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: از ماه آینده ان‌شاءالله پروژه بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی وارد فاز عملیاتی خواهد شد.

وی تصریح کرد: پروژه بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی و سراج به‌صورت چند طبقه و آخرین طرح‌های بلند مرتبه‌سازی دولتی در کرمانشاه است و از این به بعد طرح‌ها در قالب نهضت ملی مسکن، ویلایی یا ۳ طبقه بدون پیلوت خواهند بود.

الماسی گفت: حدود ۶۰ هزار نفر از ۱۲۰ هزار نفر واجدین شرایط در نهضت ملی مسکن، واجد شرط چهارم یعنی آورده نقدی هستند. حدود ۳۰ هزار نفر از این تعداد در کرمانشاه هستند که بیش از یک‌هزار هکتار زمین برای آن‌ها تأمین شده که در قالب طرح ۳ طبقه بدون پیلوت بسرعت در حال اجرایی شدن است و سعی شده تا مرحله سفت کاری، پولی از مردم دریافت نشود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار