رئیس کمیته امداد سوادکوه شمالی گفت: برای بالا بردن سطح فرهنگ اجتماعی و به عنوان پیش شرط در توانمندسازی سرپرستان بخصوص بانوان که در ۶ماه نخست سال‌جاری برای ۶۳۲ نفر از مددجویان تحت حمایت برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۳۰۹۲۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵ 10 October 2023

به گزارش تابناک مازندران، محمدحسن مرادی اظهار داشت: برنامه آموزش خانواده يكی از فعاليت‌های مهم اين نهاد است برای بالا بردن سطح فرهنگ اجتماعی و به عنوان پیش شرط در توانمندسازی سرپرستان بخصوص بانوان که در ۶ماه نخست سال‌جاری برای ۶۳۲ نفر از مددجویان تحت حمایت برگزار شد.

 

برنامه آموزش خانواده برای ۶۳۲نفر از مددجویان کمیته امداد سوادکوه شمالی  

وی با اشاره به اینکه، مخاطبان آموزش خانواده شامل؛ زنان سرپرست خانوار، دختران در شرف ازدواج، طلاب و دانشجویان، پسران بازمانده از تحصیل، نوعروسان بوده‌اند افزود: برگزاری کارگاه‌های پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی، خدمات آموزشی تحصیلی، شغلی و خانوادگی به صورت فردی و گروهی از مهمترین موضوعات این دوره‌های آموزشی بوده است.

رئیس کمیته امداد سوادکوه شمالی گفت: فعاليت كميته امداد در بخش آموزش و راهنمایی از اهمیت بالایی برخودار است و تاثير به‌سزايی در زندگی مددجویان داشته و می‌تواند آينده افراد را تحت تاثير قرار دهد.

مرادی بیان داشت: در قالب طرح مفتاح الجنه در ۶ماه نخست سال جاری از خانواده‌های دارای دانش آموز و دانشجو دیدار شد و از خَیِران در بخش فرهنگی و تحصیلی برای مددجویان کمک دریافت شده است.

وی در پایان یادآور شد: در سوادکوه شمالی ۲۱۹۸نفر تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند که از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار