معاون شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام از صرفه جویی ۲۵ میلیون لیتری بنزین با جایگزینی سوخت پاک سی‌ان‌جی در نیمه نخست سال جاری در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۰۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۳ 10 October 2023

به گزارش تابناک ایلام؛  شجاعت احدی با اعلام این خبر اظهار کرد: برای تأمین سوخت جایگزین تقریبا ۸۲۵ دستگاه نفتکش اضافی باید در جاده تردد می‌کرد که با مصرف سی‌.ان‌.جی از این موضوع جلوگیری به عمل آمده است.

معاون شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام با اشاره به استانداردسازی بیش از ۹۵ درصد جایگاه‌های سی. ان. جی استان و فعال بودن ۱۱۶ نازل، تاکید کرد: رانندگان برای حفظ سلامت خود و سرمایه‌های ملی کشور هنگام ورود به جایگاه به علائم هشداری نصب شده توجه و به آنها عمل کنند و نکات ایمنی هنگام سوختگیری نظیر خاموش بودن موتور خودرو، باز بودن در صندوق عقب، پیاده شدن تمامی سرنشین‌ها و هدایت به محل امن، سوختگیری توسط اپراتور جایگاه، عدم استعمال دخانیات و عدم استفاده از تلفن همراه را مدنظر قرار دهند.

احدی با توصیه به شهروندان در خصوص قراردادن سی.ان.جی به جای بنزین در سبد خرید سوختی و تحمیل هزینه کمتر، گفت: مالکان خودرو های عمومی(وانت بارهای سبک و تاکسی های شهری) به صورت رایگان و مسافربرهای اینترنتی و آژانس با استفاده از یارانه دولتی می توانند با مراجعه به سایت gcr.NIOPDC.ir نسبت به ثبت نام اینترنتی برای گازسوز کردن وسایل نقلیه خود اقدام کنند./م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار