مدیرعامل سازمان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه توسعه اقتصادی بدون توجه به مقوله فرهنگی و اجتماعی امکان پذیر نیست، گفت: بسته‌های سرمایه گذاری باید پیوست فرهنگی لازم را داشته باشند.
کد خبر: ۱۱۳۱۳۳۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۶ 11 October 2023

به گزارش تابناک جزیره، «رحیم سرهنگی» روز چهارشنبه در بیست و سومین هم اندیشی و دانش افزایی معاونان و مدیران فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان‌های مناطق آزاد کشور که با حضور دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور و به میزبانی جزیره «کیش» برگزار شد، اظهار کرد: توسعه متوازن و هم گام مقوله اقتصادی با مقوله‌های فرهنگی و اجتماعی از الزامات است.

وی اقتصاد، فرهنگ و اجتماع را همانند چرخ دهنده‌هایی توصیف کرد که مکمل یکدیگر در توسعه هستند و افزود: برای دست یابی به اهداف کلان مناطق آزاد نیازمند توسعه متوازن در تمامی حوزه‌ها به خصوص مباحث فرهنگی هستیم.

«سرهنگی» با اشاره به جایگاه مهم و محوری معاونت‌های فرهنگی، اجتماعی و گردشگری در توسعه اقتصادی مناطق آزاد گفت: برگزاری بیست و سومین نشست معاونان و مدیران فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان‌های مناطق آزاد در جزیره کیش این امکان را فراهم کرده است که حاضران با بهره مندی از تجارب یکدیگر، در پیشبرد اهداف مناطق آزاد و بهره مندی بهینه از منابع گام بردارند.
منبع/فارس

برچسب ها: جزیره کیش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار