عاملان درگیری مسلحانه در محله اوقافی های کرج صبح دیروز با رای قضات عالی رتبه دادگاه کیفری استان البرز به قصاص و 10 سال حبس محکوم شدند.
کد خبر: ۱۱۳۱۴۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰ 12 October 2023

به گزارش «تابناک البرز» صدای آژیر پلیس 7 تیرماه در محله اوقافی های کرج به صدا درآمد صدایی که مردم را کمی نگران کرده بود در پی تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام شده بود درگیری مسلحانه ای در یک واحد صنفی تعویض روغنی در منطقه اوقافی‌های کرج رخ داده که باعث قتل یکی از شهروندان شده است خیلی زود  ماموران انتظامی در محل حادثه حضور یافتند.

با حضور پلیس در محل براساس اظهارات شاهدان ماجرا مشخص شد یکی از شهروندان هدف گلوله چند مرد  فرد ناشناس و خشن قرار گرفته وخیلی زود  ضاربین از محل متواری شده اند.

باتوجه به اهمیت ماجرا و رسانه ای شدن این حادثه در سطح گسترده رییس پلیس البرز شخص موضوع را تحت برسی فرار داد.

بررسی های به عمل آمده نشان داد اختلافات قبلی منجر به بروز این حادثه شده است و تلاش برای دستگیری عوامل این حادثه از نخستین لحظات وقوع آن در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

با تلاش شبانه روزی پلیس بلافاصله 2 نفر از عوامل درگیری دستگیر شدند در ادامه طولی نکشید که پلیس توانست 5 نفر دیگر از اعضای این درگیری را شناسایی و دستگیر کند.

حالا متهمان دستگیرشده در ایستگاه محاکمه قرار گرفتند آنها از زندان قزلحصار به شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز منتقل شده وپس از چندین ساعت محاکمه و دفاع از خود سرانجام با حکم قضات دادگاه عامل اصلی قتل که با اسلحه اقدام به شلیک گلوله به طرف مرد جوان کرده بود به اتهام قتل عمد و همچنین درخواست اولیای دم به قصاص نفس محکوم شد و سایر متهمان به خاطر تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت و معاونت در  این  سناریوی دلهره آور هرکدام جداگانه به 10 سال حبس محکوم شدند.

براساس آنچه که رییس پلیس استان البرز اعلام کرده است آمار کشفیات سلاح گرم در این استان ۶۸ درصد افزایش یافته و خرید، فروش، حمل و نگهداری سلاح گرم جرم است و پلیس با بدون اغماض با مجرمان برخورد خواهد کرد.

دشمن به دنبال ناامن جلوه دادن امنیت کشور ما است و ما نیز نقشه های پوچ و شوم آنها را خنثی خواهیم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار