خطیب جمعه اصفهان:
امام جمعه موقت اصفهان گفت: این وعده خداوند در قرآن که پیروزی برای اسلام است بشارت می‌دهد که رژیم صهیونیستی به زودی به زباله‌دان تاریخ می‌پیوندد.
کد خبر: ۱۱۳۱۷۷۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۴ 13 October 2023

حجت‌الاسلام والمسلمین سید مُجتبی میردامادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان در مُصلای بزرگ امام خمینی(ره) این شهر افزود: به زودی مسجد الاقصی به دست مسلمانان آزاد خواهد شد، همچنانکه خداوند در قرآن فرموده این قوم جرات رو به رو شدن با مسلمانان را ندارد و فرار صهیونیست ها در عملیات اخیر "طوفان الاقصی" نیز نمود این واقعیت است.

امام جمعه موقت اصفهان با محکوم کردن بمباران مردم بی دفاع غزه، محاصره و در تنگنا گذاشتن آنها افزود: حمایت مسلمانان و ملت های آزاده از مردم فلسطین و سر دادن شعار "مرگ بر اسراییل" بطور یقین منشاء اثر خواهد بود و آن روز نزدیک است.

حجت الاسلام میردامادی به منویات اخیر رهبر معظم انقلاب در باره شکست مفتضحانه رژیم صهیونیستی در عملیات طوفان الاقصی اشاره و بیان کرد: به تعبیر رهبر انقلاب این شکست غیرقابل جبران، جایگاه رژیم صهیونیستی در جهان را به شدت متزلزل کرده است.

امام جمعه موقت اصفهان در بخش دیگری از خطبه های خود، دوران هشت سال دفاع مقدس را سرآغاز پیشرفت های نظامی و دفاعی کشور عنوان کرد.

وی افزود: در شرایط فعلی بر اساس توصیه رهبر انقلاب، جهاد تبیین بزرگترین تکلیف بوده و غفلت از این مسئله جایز نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار