مردم و گردشگران کیش در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم فلسطین با تجمع در مقابل مسجد خاتم الانبیا، انزجار خود را از جنایات رژیم جعلی صهیونیستی اعلام داشتند.
کد خبر: ۱۱۳۲۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۱ 19 October 2023

به گزارش تابناک جزیره و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در پی جنایات رژیم صهیونیستی ساکنان و گردشگران کیش با تجمع مقابل مسجد خاتم الانبیا و با برافراشتن پرچم فلسطین حمایت خود را از پایداری و مقاومت مردم فلسطین و از جمله ساکنان غزه اعلام داشتند.

حاضران در این تجمع با شعار مرگ بر اسرائیل نفرت و انزجار خود را از رژیم اشغالگر قدس اعلام کردند و پرچم این رژیم جعلی را به آتش کشیدند.

تجمع کنندگان با ابراز انزجار و محکومیت جنایت وحشیانه رژیم غاصب قدس و حمله هولناک به بیمارستان المعمدانی غزه آن را مصداق بارز جنایت جنگی عنوان کردند و خواستار محکومیت آن از سوی مردم آزاده جهان و بررسی این موضوع از طریق مراجع قضایی بین المللی شدند.

در پایان این تجمع که با حضور جت‌الله عبدالملکی مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور و رحیم سرهنگی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد؛ بواسطه تکریم مقاومت مردم مظلوم فلسطین، به پیشنهادرحیم سرهنگی میدان جنب مسجد خاتم الانبیا به نام فلسطین مزین و نامگذاری و از آن رونمایی شد.

برچسب ها: جزیره کیش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار