سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر با اشاره به اینکه امسال ۱۵۴ میلیارد تومان به طرح‌های عمرانی و زیرساختی ورزشی استان مصوب شده است، گفت: علاوه بر این ۲۰۱ میلیارد تومان مصوبه سفر دوم رئیس جمهور برای طرح‌های ورزشی استان است.
کد خبر: ۱۱۳۳۰۳۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۲ 20 October 2023

به گزارش تابناک بوشهر، یاسر جمالی ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه بوشهر با گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش با محکوم کردن جنایات رژیم اشغالگر قدس در به خاک و خون کشیدن مردم بی‌دفاع فلسطین از جمله غزه، اظهار داشت: ورزشکاران بوشهری حمایت همه جانبه خود را از مردم مظلوم غزه اعلام می‌کند و آماده هر گونه کمک و ارائه خدمات به آنان هستند.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های ورزش و جوانان استان بوشهر، گفت: تدوین آمایش اطلاعاتی و شناسایی فضا‌های ورزشی یکی از برنامه‌ها است که در این راستا وضعیت فیزیکی و تجهیزات فضا‌های ورزشی بررسی می‌شود.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر نیازسنجی استعداد‌های ورزشی را از دیگر برنامه‌ها دانست و تصریح کرد: یکی از برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان تخصیص اعتبارات بر اساس آمایش سرزمینی شهرستان‌ها به ویژه در حوزه استعدادیابی، ساختار فیزیکی اماکن ورزشی و حل مشکلات آن‌ها است.

جمالی از افتتاح ۹ طرح ورزشی در هفته تربیت بدنی و ورزش در شهرستان‌های مختلف استان بوشهر دانست و تصریح کرد: در این هفته ۹ طرح ورزشی با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

وی برپایی نمایشگاه هیئت‌های ورزشی در ۱۰ شهرستان استان بوشهر را یادآور شد و گفت: در هفته تربیت بدنی و ورزش ۲۰۰ برنامه فرهنگی در استان بوشهر اجرایی شده است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر با اشاره به توسعه زیرساخت‌های ورزشی و تکمیل فضا‌های نیمه تمام تصریح کرد: امسال از محل اعتبارات ملی و استانی ۱۵۴ میلیارد تومان مصوب شده است.

جمالی ادامه داد: علاوه بر این ۲۰۱ میلیارد تومان مصوبه سفر دوم رئیس جمهور برای طرح‌های ورزشی استان اختصاص یافته است.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار