مدیرکل بیمه سلامت گلستان از بیمه رایگان 86 درصد بیمه شدگان این بیمه در استان گلستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۳۲۹۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۳ 21 October 2023

به گزارش تابناک گلستان، سیدمحمد حسینی بعد از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران، اظهار کرد: ۸۶ درصد بیمه‌شدگان بیمه سلامت در استان گلستان به صورت رایگان بیمه هستند که ۲۰۰ هزار نفر در مناطق شهری هستند.

وی ادامه داد: هزینه‌های ناباروری، ساکنان محلات کمتر برخوردار، درمان مادران باردار و شیرده و فرزندانشان تا سن پنج سالگی در بیمه سلامت به صورت رایگان انجام می‌شود.

مدیرکل بیمه سلامت گلستان تصریح کرد: در حال حاضر یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر بیمه سلامت هستند که از این تعداد، ۸۶ درصد بیمه شدگان بیمه رایگان، همگانی و روستایی بیمه سلامت هستند.

حسینی گفت: در ۶ ماه نخست امسال ۴۷ مورد از هزینه‌های ناباروری به مبلغ ۲ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال از سوی بیمه سلامت در استان گلستان پرداخت شده است.

وی با اشاره اینکه هزینه ۲۰۲ پرونده افراد نابارور استان در مرکز ناباروری نهال توسط بیمه سلامت در سال جاری پرداخت شده است گفت: در این راستا ۷ میلیارد و ۶۱۸ میلیون ریال در این راستا هزینه شده است.

مدیرکل بیمه سلامت گلستان تاکید کرد: بدهی ماهانه بیمه سلامت در استان گلستان به مراکز درمانی و داروخانه‌ها مبلع ۳۲۰ میلیارد ریال است و سعی ما بر این است در کمترین زمان ممکن این بدهی‌ها پرداخت شود.

حسینی تاکید کرد: اتباع خارجی مجاز نیز با دارا بودن کارت آمایش می‌توانند از خدمات بیمه سلامت استفاده کنند.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار