رییس کمیسیون تلفیق بودجه شورای اسلامی کلانشهر کرج اعلام کرد: رفع موانع و اتصال بزرگراه شهید مدافع حرم شعبان نصیری مهرشهر واقع در جنوب این کلانشهر به فرودگاه بین المللی و منطقه ویژه اقتصادی پیام دردستور کار مدیریت شهری کرج قرار گرفت.
کد خبر: ۱۱۳۳۸۵۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱ 24 October 2023

به گزارش «تابناک البرز» علیرضا رحیمی در حاشیه بازدید از بزرگراه شهید شعبان نصیری مهرشهر کرج با اشاره به اهمیت ترافیکی این بزرگراه گفت: مدیریت شهری کرج در تلاش برای توافق وهمکاری صاحبان اراضی و املاک مسیر است تا سه قطعه باقیمانده پروژه در کمترین زمان ممکن احداث و بهره برداری شود.

وی افزود: طی بررسی ها ، قطعه چهارم این بزرگراه از خیابان شهید مسیح پاکدل مهرشهر آغاز و تا خیابان شهید قربانی این منطقه ادامه خواهد داشت ضمن آنکه قطعه بعدی تا فرودگاه پیام نقشه برداری شده است .

رحیمی گفت: این بزرگراه پس از اتصال به فرودگاه پیام از جنوب کرج به جاده قزلحصار متصل خواهد شد در تکمیل آن نقش موثری در روان سازی ترافیک جنوب کرج دارد.

رییس کمیسیون تلفیق بودجه شورای اسلامی شهر کرج اظهار کرد: بیشتر املاک مسیر این بزرگراه زمین‌های کشاورزی است و مقرر شده هر یک از مناطق سه و چهار شهرداری با مالکان اراضی مسیرتوافق کنند.

در این بازدید معاون فنی و عمرانی ، مدیرکل املاک و مستغلات و مدیران مناطق سه و چهار شهرداری کرج حضور داشتند،

بزرگراه شهید شعبان نصیری در ادامه بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی در دست ساخت قرار دارد و تاکنون سه قطعه آن به طول حدود هفت کیلومتر احداث و زیر بار ترافیک رفته است.

اکنون ادامه این مسیر تا فرودگاه بین المللی پیام حدود هفت کیلومتر مسافت دارد ضمن آنکه با اتصال بزرگراه شهید نصیری به جاده قزلحصار طول این مسیر در مجموع به بیش از ۲۰ کیلومتر می رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار