حجت الاسلام والمسلمین دژکام با بیان اینکه خود دشمن می‌گوید هیچ تبلیغی از تبلیغ رو در رو بهتر نیست. عنوان کرد: برخی برای فضای مجازی فراخوان می‌دهند اما فراخوان ما اذان است، به نحوی که با یک اذان چند هزار نفر را جمع می‌کنیم.
کد خبر: ۱۱۳۴۰۴۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷ 25 October 2023

تابناک فارس به نقل از حوزه: حجت الاسلام والمسلمین لطف الله دژکام صبح امروز در جلسه معاونان حوزه‌های علمیه کشور که به میزبانی سومین حرم اهل بیت(ع) برگزار شد، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص نگرانی در رابطبه با تبلیغ، اظهار داشت: در چند ماه اخیر با مطالبه رهبر معظم انقلاب در خصوص حوزه و کار حوزویان مواجه شدیم، از این جهت که توقع مقام معظم رهبری از مبلغین بیشتر از فعالیت‌های کنونی است.

وی در ادامه روش تبلیغ سنتی را مورد توجه قرار داد و گفت: عمده روش تبلیغ علما و مبلغین در گذشته مسجد، محراب و منبر بود، اگر کسی بتواند روش تبلیغ سنتی را موفق انجام دهد از همه آن چیزی که نام تبلیغ بر آن بوده قوی‌تر عمل کرده است، برخی مواقع به دلیل اینکه مداوم با تبلیغ حضوری در ارتباط هستیم شاید بگوییم ارزش آن کاسته شده، اما قوی‌ترین روش تبلیغی اگر خوب ارائه شود و در واقع سخن تاثیرگذار باشد، همان منبر است.

نماینده ولی فقیه در استان فارس، با اشاره به اینکه تبلیغ سنتی از اهمیت بالایی برخوردار است، خاطرنشان کرد: برخی مواقع ممکن است جمعیت‌هایی را در فضای مجازی بیاوریم اما آن تأثیرگذاری را نخواهد داشت.

وی اظهار کرد: احساس این است که دست‌هایی پشت پرده قرار دارد که دوست دارند مبلغین به نحوی باور کنند انگار کار تبلیغ سنتی کار خوبی نیست و آن را رها کنند و آنقدر در رابطه با تأثیر گذاری فضای مجازی توضیح می‌دهند که مبلغین احساس کنند ارزش تبلیغ سنتی کم شده است، اما اگر یک مبلغی کار مسجد و منبرش خوب باشد اینگونه نخواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین دژکام، با بیان اینکه خود دشمن می‌گوید هیچ تبلیغی از تبلیغ رو در رو بهتر نیست. عنوان کرد: برخی برای فضای مجازی فراخوان می‌دهند اما فراخوان ما اذان است، به نحوی که با یک اذان چند هزار نفر را جمع می‌کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار