کد خبر: ۱۱۳۴۴۳۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۵ 27 October 2023

به گزارش تابناک مازندران ، گزیده ای از خطبه های حجت الاسلام بابائیان امام جمعه امیرکلا مورخ۵آبان۱۴۰۲:

_خداوند درقرآن کریم درآیات مختلف کسانی که هر شنیده‌ای را می‌پذیرند، و علمایی که نهی از منکر نمی‌کنند، و کسانی که از خدا آمرزش نمی‌طلبند،و برای سخنان ناروای خود چهار شاهد نمی‌آورند، و شکرگزارنعمت الهی نیستند، از حوادث روزگار عبرت نمی‌گیرند، و کسانی که برای آگاهی در دین نمی‌روند، و به مظلومان کمک نمی‌کنند، مورد توبیخ وسرزنش قرار می‌دهد.

_دنیای آینده دنیای فلسطین است و نه رژیم صهیونیستی، آمریکا شریک جرم قطعی جنایتکاران در غزه، حضور روسای کشورهای غربی به سرزمین اشغالی به خاطر ترس از نابودی و متلاشی شدن خود، کسی که از خانه و وطن خود دفاع می‌کند تروریست نیست غاصبین تروریست هستند، دولت‌های مسلمان مراقب باشند حرف امریکا و غربی‌ها را تکرار نکند، مردم غزه مظلوم و دارای صبر و توکل بر خدا، ضربه رزمندگان فلسطین به اسرائیل یک ضربه تعیین کننده و غیر قابل ترمیم، از بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با دست اندرکاران برگزاری کنگره ملی شهدای لرستان بوده است.

_رئیس جمهور آمریکا به اسرائیل قول حمایت داده که هرچه لازم باشدبه آنها بدهد! بایدنی که نمی‌تواند از دو تا پله بالا رود، و چند بار از پله هواپیما افتاده است، آنقدر گیج و منگ است که همسرش را نمی‌شناسد! با هوا دست می‌دهد! مقابل ملاقات با مقامات کشورها چرت می‌زند! در محوطه کاخ سفید راه را گم می‌کند! حرف او چه اهمیت و ارزشی دارد! وضع آمریکا بحرانی‌تر از آن است که بتواند به رژیم صهیونیستی کمک مالی و تسلیحاتی کند! رژیم صهیونیستی به سرعت رو به زوال و نابودی می‌رود نفتالی بنت نخست وزیر قبلی اسرائیل می‌گوید نابودی کامل اسرائیل تا ۷ سال دیگر قطعی است!

_اسرائیل غاصب بابمباران مردم ،کودکان،وزنان غزه می‌خواهد مردم مظلوم را از غزه بیرون کند! ولی رژیم کودکش بداند. آن کسی که باید مهاجرت کند مردم غزه نیستند.بلکه یهودی‌های غاصب خوش نشین هستند که طمکارانه به فلسطین آمده و سال‌ها در کنار آدمکش‌های صیونیست به جنایت و آواره‌سازی مردم فلسطین مشغول بودند. عملیات طوفان الاقصی نشان داد مهمانی زورکی درخانه دیگران تمام شده و باید به خانه‌های خود هر کجا که بوده برگردند.

_با گرامیداشت سالروز شهید فهمیده نوجوان پرورش یافته مکتب اسلام،راهبردهای فرهنگ سازان در عرصه تربیت جوانان و نوجوانان باید: پرورش خودباوری در جامعه، تاب آوری در مقابل ناملایمات زندگی، تقویت حس کنجکاوی برای کشف مجهولات، ایجاد روحیه کار جمعی، تعامل و همکاری، بالا بردن همت‌ جوا نان در عرصه جامعه و جهانی، پرورش روحیه کار، تقویت علاقه‌مندی به مطالعه و کتابخوانی باشد.

_بخش‌های مختلف اقتصاد رژیم غاصب صهیونیستی در مسیر فروپاشی در بخش مالی و بانکی، گردشگری،کسب وکار، فناوری و انرژی، در نتیجه عملیات طوفان الاقصا متحمل ضرر و زیان سنگین شده است قیمت نفت در جهان به ۵ دلار افزایش و باعث تورم در سطح جهانی گردیده ،۳۰۰ هزار سرباز ذخیره شغل خود را از دست داده و به خدمت فراخوان شده و چالش‌های بزرگی برای شرکت‌ها شده است،طولانی شدن جنگ و فرسایشی شدن آن اصلاً به نفع رژیم اشغالگر قدس نخواهد بود.

_پدافند غیرعامل از کاراترین و پایدارترین روش‌های دفاع در مقابل تهدیدات دشمن، و جز اصول جدایی‌ناپذیر جنگ‌ها و در کتاب و سنت و سیره عقلا مورد تاکید قرار گرفته است و موجب حفظ بقای نیروی انسانی، صرفه‌جویی اقتصادی و ارزی در حفظ تجهیزات و تسلیحات نظامی،باعث حفظ مراکز حیاتی و حساس اقتصادی،سیاسی،نظامی و مراکز علمی و فرهنگی در شرایط جنگی، ودر مقایسه با دفاع عامل ساده‌تر و سهل الوصول‌تر، و با سیاست خودکفایی و عدم وابستگی و استقلال کشور مناسب‌تر است. 

 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار