سیف الله صداقت دوست در گفت وگو با خبرنگارتابناک گیلان
کد خبر: ۱۱۳۴۴۷۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۲ 27 October 2023

از کاشت 1600 اصله نهال در محوطه طرح های سالم سازی اسالم توسط شهرداری خبر داداز کاشت 1600 اصله نهال در محوطه طرح های سالم سازی اسالم توسط شهرداری خبر داد

وی اعتبارات شهرداری سالم در سال جاری را 23 میلیارد تومان دانست که تاکنون نیمی از آن هزینه شده است و افزود: بخشی از اعتبارات را برای آسفالت و فرش موزاییک و پل گذاری و... هزینه کردیم.
شهردار اسالم، با اشاره به اجرای طرح تفکیک از مبدا زباله در این شهر، عنوان کرد: اولین شهرداری در گیلان هستیم که ساماندهی پسماند را اجرایی کردیم و هم اکنون نیازمند زمین برای ادامه کار هستیم.
صداقت دوست با بیان اینکه به زودی شهر بدون زباله خواهیم شد، گفت: نیازمند یک هکتار زمین جهت مدیریت زباله هستیم که به زودی از سوی منابع طبیعی استان تامین می شود؛ در این راستا به دنبال تولید کود ارگانیک از محل تفکیک زباله هستیم.
وی با اشاره به مدیریت آب های سطحی شهر اسالم در زمان بارندگی ها، خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات اساسی این شهر احداث پل اسالم است که در جریان سیل 98 تخریب شد.
شهردار اسالم، از تخصیص اعتبار 40 میلیارد تومانی جهت بازسازی پل مذکور خبر داد و بیان کرد: مقرر شده پل اسالم 90 روزه تکمیل شود.
وی از هزینه کرد یک میلیارد تومانی از محل بودجه شهرداری برای ایجاد فضای سبز شهری خبر داد و یادآور شد: برای کاهش ترافیک شهر چهار محور جدید را بازگشایی کردیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار