سامره گفته بود: بهتر است اتفاقات سیاسی را وارد ورزش نکنیم، سپاهان چوبش را خورد، الان جایی نیستیم که درباره این چیزها صحبت کنیم! او ساعتی بعد مصاحبه‌اش را اصلاح کرد
کد خبر: ۱۱۳۴۴۸۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳ 28 October 2023

جواب جنجالی سرپرست استقلال به سوال غزه و عذرخواهی

علی سامره سرپرست تیم فوتبال استقلال در پایان بازی این تیم مقابل آلومینیوم اراک در میکسدزون با سوالی درباره اوضاع غزه و جنایات رژیم صهیونیستی مواجه شد که پاسخ عجیبی داد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ این پاسخ عجیب سامره بلافاصله در شبکه‌های اجتماعی پیچید و جنجال ساز شد. او به سوالی درباره‌ اوضاع وخیم مسلمانان غزه اینطور جواب داد: بهتر است اتفاقات سیاسی را وارد ورزش نکنیم، سپاهان چوبش را خورد، الان جایی نیستیم که درباره این چیزها صحبت کنیم.

اما ساعتی بعد علی سامره با انتشار پستی از فلسطین حمایت کرد و جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرد!

سرپرست تیم استقلال در توجیه این پاسخ جنجالی گفت: به دلیل خستگی زیاد ناشی از بازی مقابل آلومینیوم و رسیدن هر چه سریع‌تر به اتوبوس تیم، به خوبی متوجه سوال (درمورد فلسطین) نشدم و پاسخی درست و جالبی هم ندادم. من هم مثل تمامی مسلمانان جهان ، جنایات اخیر رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی را در مقابل مردم و به خصوص کودکان مظلوم غزه و فلسطین به شدت محکوم می‌کنم و امیدوارم هر چه سریع‌تر شاهد نابودی این رژیم جنایتکار باشیم.

 

جواب جنجالی سرپرست استقلال به سوال غزه و عذرخواهی

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار