رییس دانشگاه اراک گفت: تفاهم نامه بین نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و دانشگاه اراک در راستای افزایش همکاری در حوزه ملی و بین المللی صنعت دفاعی منعقد شد.
کد خبر: ۱۱۳۴۶۱۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۲ 28 October 2023

مجتبی ذوالفقاری ظهر شنبه در نشست فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری با دانشگاهیان استان مرکزی در دانشگاه اراک اظهار داشت: دانشگاه در زمینه حکمرانی دانش بنیان هدفگذاری شده است.

وی افزود: به دنبال تحقق دانشگاهی مردمی، جذاب برای دانشجویان و تبدیل آن به دانشگاهی امین برای نسل آینده و پیشران در اقتصاد دانش بنیان و پیشرو در تولید علم با زمینه بومی هستیم.

به گزارش تابناک مرکزی،رییس دانشگاه اراک افزود: درخشش نام جمهوری اسلامی در تمام عرصه‌ها به ویژه آب‌های جهان افتخار بزرگی است و فرماندهی نیروی دریایی راهبردی ارتش می‌تواند روی ظرفیت‌های علمی و آموزش عالی استان مرکزی و به ویژه شهر اراک در پیشبرد اهداف حوزه دفاعی حساب ویژه باز کند.

ذوالفقاری بیان کرد: امید است حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در دانشگاه اراک مقدمه‌ای برای توسعه تعامل و همکاری‌ها باشد و در حوزه ملی و بین المللی همکاری پیشگام باشیم.

وی اظهار داشت: این تفاهم نامه تمامی ظرفیت آموزش عالی استان را در بر می‌گیرد و از مدت‌ها قبل زیرساخت عقد این تفاهم نامه در چند زمینه مشخص از جمله حوزه‌های های تک، آموزش و تأمین سلامت و امنیت غذایی نیروهای دریایی آماده شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار