مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد از معرفی ۱۳ واحد آلاینده زیست محیطی در سال جاری در شهرستان دنا به مراجع قضایی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۴۸۴۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۱ 29 October 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، اسلام جاودان خرد گفت: امسال ۹ دهیار ۲ شهردار و ۲ واحد خدماتی شهرستان دنا به دلیل آلودگی‌های پسماند و پساب به مراجع قضایی معرفی شدند.
وی افزود: پس از پایش مستمر و دوره‌ای صنایع تولیدی - خدماتی در شهرستان دنا توسط کارشناسان محیط زیست، متاسفانه کشتارگاه و تصفیه خانه شهر سی سخت به دلیل رعایت نکردن موارد زیست محیطی آلاینده تشخیص داده شده که پس از صدور اخطاریه‌های مدت‌دار زیست محیطی و بی‌توجهی به اخطاریه‌ها به مراجع قضایی معرفی شدند.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بیان کرد: در ادامه بازدید و پایش ها، کارشناسان از جایگاه‌های پسماند در دو شهر سی سخت و پاتاوه در چندین مرحله بازدید داشتند که متاسفانه به دلیل رعایت نکردن مسائل زیست محیطی، برای شهرداران سی سخت و پاتاوه اخطاریه زیست محطی مدت دار صاد شد، اما به دلیل بی توجهی به اخطاریه‌ها و رفع نکردن آلایندگی در بازدید‌های مجدد هر دو شهردار به مراجع قضایی معرفی شدند.
جاودان خرد با اشاره به معرفی ۹ دهیار به مراجع قضایی بیان کرد: محیط زیست شهرستان دنا در ادامه وظایف نظارتی حاکمیتی خود ۹ دهیار روستا‌های این شهرستان را به دلیل مدیریت نکردن جایگاه زباله روستا به مراجع قضایی معرفی کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار