مدیر کل کتابخانه عمومی استان اردبیل گفت: با هدف ترغیب و بهره‌مندی مردم عشایر استان از امکانات فرهنگی جشنواره کتاب‌خوانی ویژه عشایر در استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۳۵۰۸۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۱ 30 October 2023

به گزارش تابناک اردبیل، پروانه رضاقلیزاده عصر امروز در نشست با مدیرکل اداره امور عشایر استان اردبیل، از برنامه‌ریزی برای برگزاری جشنواره کتاب‌خوانی ویژه عشایر استان خبر داد و اظهار کرد: کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل خود را ملزم به ارائه امکانات و خدمات فرهنگی به تمام اقشار جامعه علی الخصوص مناطق محروم و کم برخوردار می‌داند و در این بین توجه به گستردگی جمعیت عشایر استان و تامین این امکانات برای این قشر اهمیت بسزایی است.

وی افزود: این جشنواره با هدف ترغیب عشایر استان برای بهره‌مندی و استفاده بیشتر از امکانات فرهنگی استان و همچنین غنی‌سازی اوقات فراغت مردم عشایر اردبیل در قالب برنامه‌های متعدد از جمله اجرای مسابقات کتابخوانی، مسابقات طراحی و نقاشی با موضوع کتاب و کتابخوانی ویژه کودکان و مسابقات معرفی کتاب برنامه‌ریزی شده است.

امکانات مورد نیاز برای جشنواره کتاب‌خوانی عشایر مهیا می‌شود

در بخش دیگری از این نشست، حاتم طهماس پور مدیرکل امور عشایر استان با استقبال از برگزاری جشنواره کتابخوانی ویژه عشایر گفت: تامین امکانات مورد نیاز عشایر از جمله اهداف اصلی پیش روی این اداره کل است و در این میان از مزایای تامین امکانات فرهنگی برای این قشر عزیز نباید غافل شد.

وی با اشاره به فصل کوچ عشایر در اردیبهشت ماه و برگزاری جشنواره کوچ در استان گفت: بهترین و مناسب‌ترین فرصت برای برگزاری این جشنواره مربوط به اوقات فراغت عشایر از کوچ است و قطعا استقبال مردم شریف عشایر استان از برگزاری این جشنواره پرشور خواهد بود.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار