شهردار اوشان ، فشم و میگون خبر داد :
سید محمد رضا شهبازی از تجهیز ناوگان حمل و نقل و خدمات شهری خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۶۲۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۷ 05 November 2023
تجهیز ناوگان حمل و نقل و خدمات شهری
 
سکاندار مدیریت شهری با بیان اینکه ۴۰۰ میلیارد ریال برای تجهیز ناوگان حمل و نقل عمومی و ماشین آلات سنگین خدمات شهری در نظر گرفته شده گفت : چند دستگاه گریدر،لودر،باب کت و کامیون برای خدمات شهر و ۳ دستگاه ون برای حمل و نقل عمومی خریداری خواهد شد تا مشکلی در خدمت رسانی نداشته باشیم.
 
ایشان در در ادامه عنوان کرد : این مهم با هدف افزایش رضایتمندی شهروندان و ارتقا سطح کیفی خدمات انجام می شود.
 
 
رئیس شورای اسلامی شهر اوشان،فشم و میگون بیان نمود : 
 
شهرمان در مسیر پیشرفت می باشد.
 
فرزاد محسنی از پیشرفت و توسعه شهر اوشان،فشم و میگون خبر داد.
 
تجهیز ناوگان حمل و نقل و خدمات شهری
 
وی در ابتدا ضمن تبریک بمناسبت ۱۳ آبان به تمام دانش آموزان رودبار قصران و روز استکبار ستیزی مطرح نمود : امید است دانش آموزان در مسیر پیشرفت باشند و کماکان همانند قبل با درایت ، صبوری و تحصیل آینده موفقی بسازند.
 
رئیس اداره ورزش و جوانان رودبار قصران ادامه داد : خوشبختانه در دوره ششم شورای اسلامی شهر دیون ادوار گذشته حدود ۱۳۰ میلیارد تومان به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر پرداخت شد و هم چنین برخی از پروژه های نیمه تمام حدود ۷۰ الی ۸۰ درصد از کارهای باقی ماندشان انجام ،افتتاح و به بهره برداری رسید و در حال حاضر درصددیم ساختمان ورزش های باستانی فشم که جز این دسته از پروژه ها بود را ۲۲ بهمن سال جاری افتتاح و مورد بهره برداری قرار  دهیم.
 
سپس افزود : مجموعه مدیریت شهری به جد پیگیر مسائل و مشکلات شهر و شهروندان است و در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهد کرد.
 
عضو شورای اسلامی شهرستان شمیرانات خبر داد : 
 
در راستای حل مسائل و مشکلات شهر شمشک دربندسر تلاش خواهیم کرد.
 
تجهیز ناوگان حمل و نقل و خدمات شهری
 
محسن ایوبی عضو شورای اسلامی شهرستان شمیرانات و عضو شورای اسلامی شهر اوشان،فشم و میگون در جلسه ای که با حضور خانم دکتر معدنی پور عضو شورای اسلامی شهر تهران و شهرستان شمیرانات،رئیس و اعضا شورای اسلامی شهرستان شمیرانات،رئیس و اعضا شورای اسلامی شهر شمشک دربندسر برگزار شد در خصوص موضوعات مطرح شده توضیحاتی داد.
 
ایشان بیان نمود : مواردی که توسط رئیس و اعضا شورای اسلامی شمشک دربندسر مطرح شد جز خواسته های شهروندان بود که از جمله بازگشایی پیست اسکی شمشک،راه مواصلاتی فشم شمشک از لحاظ تعریض و آسفالت،مدیریت پسماند شهرستان شمیرانات و بازیافت زباله و بازگشت عوارض ۵ درصد آموزش و پرورش به شهرداری در راس خواسته ها قرار داشت.
 
عضو شورای اسلامی شهر اوشان،فشم و میگون افزود : نهایت تلاشمان را در راستای حل مسائل و مشکلات شهر شمشک دربندسر خواهیم نمود.
 
 
انتهای رپرتاژ آگهی/
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار