کد خبر: ۱۱۳۶۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۱ 06 November 2023

به گزارش تابناک مازندران ، سید حسین درویشی مدیدکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران از عوامل اجرایی ستاد یادواره ۷۷ شهید اسفیورد شوراب ساری به میزبانی در جوار دوشهید خوشنام مرکز آموزش فنی و حرفه ای ۲۲ بهمن ساری تقدیر و تشکر کرد.

طی مراسمی، درویشی مدیرکل از عوامل اجرایی ستاد یادواره با بیان این مطلب گفت: در این میدان، خداوند بزرگ را شاکرم که توفیق بسیار بزرگی به خانواده بزرگ آموزش فنی و حرفه ای استان عطا نمود تا بواسطه دو شهید والامقام خوشنام خیر و برکات آنان همواره بدرقه راه ما در مسیر خدمتگذاری مطلوب، ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت باشد. شما همکاران پرتلاشم از مجموعه ستادی و مراکز آموزش بخش دولتی و آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای که همانند سایر رویدادها و عرصه های مختلف در قداست بخشی، عزت و عظمت نگهداشتن مراسم یادواره ۷۷ شهید والامقام اسفیورد شوراب ساری که دو شهید خوشنام مرکز آموزش فنی و حرفه ای ۲۲ بهمن میزبان ۷۵شهید عزیز در منطقه بوده است، نقش بی بدیلی را ایفاد نموده اید.
بدینوسیله لازم می دانم، همت و حمیت شما عزیزان در برگزاری یادواره فرهنگی ۷۷شهید والامقام اسفیورد شوراب شهرستان ساری که به وجهی احسن درغنا سازی هرچه بیشتر این مراسم که تلاش و مجاهدت وافر نموده اید، صمیمانه تقدیر و تشکر می نمایم.
از خداوند بزرگ تندرستی، عزت و عافیت بخیری تان را مسئلت می نمایم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار