با حضور دانشجویان، خانواده معظم شهداء و ایثارگران نخستین یادواره شهدای دانشجو، معلمان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۳۶۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۷ 07 November 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، رئیس دانشگاه فرهنگیان استان در این آیین گفت : شهدا برای بصیرت افزایی ما به میدان جنگ رفتند ، یادواره شهدا باید موجب بصیرت افزایی و شناخت راه شهدا برای نسل جدید و معلمان باشد.
سلیمان حسینی نیک افزود: باید تلاش کنیم دانشجویان معلم دانشگاه فرهنگیان با الگوگرفتن از شهیدان انتقال دهنده فرهنگ ایثار و ارزش‌های اسلامی به نسل جوان جامعه باشند.
رئیس دانشگاه فرهنگیان استان ادامه داد: عزت این مملکت، دوام و بقای نظام، پیشرفت و توسعه کشور در گرو ارج نهادن راه شهیدان است و هر آنچه را که داریم مرهون قطره قطره خون شهدا و جان فشانی‌های آن‌ها است.
دبیر جبهه فرهنگی استان هم تبیین در عرصه فرهنگ ایثار و شهادت را تکلیف معلمان و مربیان در همه حوزه‌ها دانست و گفت: افزایش شبهه پراکنی‌ها در فضای مجازی و جهالت برخی افراد، تکلیف معلمان را بیش از گذشته سنگین کرده است.
ستار هدایت خواه به منطق شهادت پرداخت و افزود: با توجه به هجمه‌های فرهنگی دشمن باید با انتقال فرهنگ، افکار و مرام شهدا مقابل این تهدید‌های فرهنگی استوار ایستاد همان گونه که شهدا ایستادند. / صدا و سیما

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار