دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون سه جلسه برای رسیدگی به پرونده مطالبات مالباختگان لنده با حضور شورای تامین و رئیس کل دادگستری استان برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۳۶۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۳ 07 November 2023

به گزارش تابناک کهکیلویه و بویراحمد، ملک حسینی مال باختگان این پرونده را هزار و ۸۰۰ نفر برشمرد و افزود: تلاش می‌شود در مرحله دادرسی این پرونده در دادسرا، بخشی از اموال مال‌باختگان را برگردانیم.
وی با اشاره به اینکه متهم پرونده همچنان در زندان به سر می‌برد اضافه کرد: مراحل مزایده املاکی که متهم به عنوان دارایی خود معرفی کرده بود درحال پیگیری است.
دادستان مرکز استان گفت: برخی از اموال متهم معارض داشتند که در حال بررسی هستند و چند ملک در یاسوج هست که توسط کارشناسان رسمی دادگستری ارزیابی و قیمت پایه آن مشخص شدند و به زودی عملیات مزایده آن‌ها انجام خواهد شد.
ملک حسینی افزود: در صورت فروش این املاک، وجه نقد حاصل از این فروش، توسط دادگستری لنده، مشابه پرونده صندوق بهمئی، بین مال باختگان تقسیم می‌شود.
دادستان مرکز استان گفت: اموالی که در این مرحله به مزایده گذاشته می‌شود پاسخگوی تمام بدهی نخواهد بود و فروش این اموال فقط بخشی از مطالبات مردم است و برای بقیه مطالبات هم در حال پیگیری هستیم.
ملک حسینی از مردم خواست در جریان رسیدگی به پرونده صبوری پیشه کنند و مطمئن باشند، که دستگاه قضا برای برگرداندن اموال آن‌ها از هرگونه تلاشی دریغ نخواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار