معاون وزیر راه و شهرسازی از تلاش برای افزایش اعتبارات تکمیل آزادراه «حرم تا حرم» و محورهای ارتباطی دیگر در استان سمنان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۶۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۷ 07 November 2023

به گزارش تابناک سمنان، خیرالله خادمی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل ونقل ظهر امروز در دیدار با استاندار سمنان اظهار کرد: پروژه‌های خوبی در استان سمنان وجود دارد که لازم است این پروژه‌ها با توجه بیشتر و برنامه‌ریزی‌های مناسب به پایان برسد.

وی تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا با افزودن اعتبارات لازم و تسریع بخشیدن به امور، آزادراه حرم تا حرم و محور‌های واجد شرایط استان سمنان به نتیجه مطلوب برسند.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: پروژه محور سمنان- فیروزکوه نیازمند اعتبارات لازم است و برنامه‌ریزی لازم برای ادامه بازسازی آن انجام شده است.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل ونقل بیان کرد: مابقی پروژه‌ها امروز بازدید و برنامه‌ریزی‌های لازم برای اجرای آن‌ها انجام خواهد شد.

لزوم تسریع در تکمیل طرح‌های راهسازی سمنان

سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان نیز در این نشست اظهار کرد: سمنان، ششمین استان وسیع کشور محسوب می‌شود و از این‌رو، لازم است اعتبارات بیشتری به استان تخصیص یابد.

وی تصریح کرد: پیمانکاران پروژه‌های راه‌سازی در تمام محور‌های استان سمنان در حال فعالیت هستند و لازم است تا با تسریع بخشیدن به کار‌ها و اتمام آن باعث استفاده مردم از طرح‌ها شوند.

استاندار سمنان ادامه داد: محور‌های سرخه- سمنان و سمنان- فیروزکوه و همچنین سایر محور‌های استان دارای اهمیت ویژه‌ای هستند و لازم است در به اتمام رساندن آن‌ها تسریع شود.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار