استاندار ایلام؛
استاندار ایلام بیان داشت : ارتش و نیروهای سپاه با کمک ایل بزرگ و عشایر خزل با خون خود میثاق‌نامه امضا کردند و متحد شدند که نتیجه‌ آن، فتح میمک شد.
کد خبر: ۱۱۳۶۷۵۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰ 08 November 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ حسن بهرام‌نیا در یادواره‌ سرداران و ۴۰۰ شهید ایل خزل بیان داشت : این یادواره‌ مردمی هم‌چون سال‌های گذشته، مردمی و باشکوه برپا شد که در این راستا از همه دست‌اندرکاران تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی افزود : در دوران دفاع مقدس، منافقین و تجزیه‌طلبان در چهار طرف کشور، غائله به‌پا کردند و صدام با حمایت جبهه‌ استکبار، قرارداد ۱۹۷۵ الجزایر را پاره کرد و اذعان داشت در کم‌ترین زمان خرمشهر و اهواز را تصرف و ظرف یک هفته به پایتخت می‌رسد که با از جان‌گذشتگی رزمندگان که لباس تقوا بر تن کردند، به جبهه‌ها شتافتند، اسلحه به دست گرفتند و ایستادگی کرده و دشمن را شکست دادند.

بهرام نیا ادامه داد : دلاور مندان ایرانی همزمان با حمله عراق به مرزهای ایران با وجود کمبود امکانات، تجهیزات و نفرات به جبهه ها اعزام شدند و با در پیش گرفتن تقوا، اخلاص و پیروی از ولایت فقیه، به پیروزی دست یافتند.

 وی خاطرنشان کرد :گرامی‌داشت یاد و خاطره‌ شهدا کمتر از شهادت نیست» و برگزاری همین یادواره‌هاست که فرهنگ شهادت را نهادینه می‌کند./ع

 

بیشتر بخوانید:

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار