رییس صندوق رفاه دانشجویان کشور گفت: دانشگاه تفرش به لحاظ کمی و کیفی یکی از بهترین خوابگاه‌های دانشجویی کشور را دارد.
کد خبر: ۱۱۳۶۹۵۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶ 09 November 2023

به گزارش تابناک مرکزی،مسعود گنجی در جریان بازدید از دانشگاه تفرش در دیدار با هیأت رییسه دانشگاه تفرش اظهار کرد: فعالیت عمرانی و تجهیز خوابگاه‌های دانشجویی که در تابستان توسط ریاست دانشگاه و مجموعه مدیریتی انجام شده یک اقدام جهادی است که شایسته تقدیر است.

وی با بیان اینکه صندوق رفاه دانشجویان طلایه دار رفاه دانشجویی در کشور است تصریح کرد: نگاه ما به خوابگاه‌های دانشجویی، تنها مکانی برای آسایش و استراحت دانشجویان در ساعات مشخص از شبانه‌روز نیست.

وی احداث خوابگاه متاهلی در دانشگاه تفرش را گامی مثبت در راستای تحقق قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت عنوان کرد و افزود: اهتمام دانشگاه تفرش در ایجاد خوابگاه متاهلی اقدامی مؤثری است و این دانشگاه باید در راستای افزایش تعداد این نوع خوابگاه‌ها نیز اقدام کند.

رییس صندوق رفاه دانشجویان گفت: خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه تفرش با ۱۰۰ درصد اسکان دانشجویی، از لحاظ کمی و کیفی از بهترین‌های کشور است.

رییس دانشگاه تفرش نیز در این نشست گفت: در سال تحصیلی جدید ۳۴۰ دانشجو به دانشگاه تفرش وارد شدند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۰ درصد افزایش یافته است.

سهیل واشقانی فراهانی کسب مجوز پذیرش دانشجویان خارجی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، تجهیز و بازسازی خوابگاه‌های دانشجویی در تابستان گذشته، ایجاد هیات امنا و هیات ممیزه مستقل دانشگاه تفرش، تصویب و راه اندازی دو دانشکده علوم انسانی و هنر و معماری در دانشگاه تفرش، کسب مجوز پذیرش دانشجو در هفت رشته در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری و کسب مجوز تأسیس پردیس علوم و مهندسی صنایع غذایی وابسته به دانشگاه تفرش در شهرستان ساوه را از مهمترین دستاوردهای کسب شده این دانشگاه در طول هجده ماه گذشته عنوان کرد.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه تفرش نیز در این نشست گفت: دانشگاه تفرش توانسته است تمامی دانشجویان را در خوابگاه‌ها اسکان داده و در راستای اسکان ۱۰۰ درصدی دانشجویان متقاضی در خوابگاه‌ها گام بردارد.

علی پارسیان افزود: دانشگاه تفرش نیز از لحاظ سرانه ورزشی بیشتر از حد استاندارد است و وجود سالن ورزشی، زمین چمن مصنوعی سالن‌های تندرستی از جمله این امکانات می‌باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار