مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از انعقاد تفاهم نامه همکاری سازمان و بانک سینا با هدف ارائه خدمات و توسعه تعاملات مالی و سرمایه‌گذاری و ارائه خدمات ارزی و ریالی برای صنایع مختلف فعال و ساکنان کیش خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۷۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۵ 09 November 2023

به گزارش تابناک جزیره و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، رحیم سرهنگی در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه همکاری میان بانک سینا و سازمان با اشاره به ظرفیت‌های مالی و اقتصادی در صنایع مختلف جزیره گفت: حضور بانک‌های حرفه‌ای و خوشنام باعث شکوفایی هر چه بیشتر این ظرفیت‌ها خواهد شد.

سرهنگی با اشاره به گردش مالی گسترده مؤسسات، بنگاه‌ها و فعالان اقتصادی جزیره عنوان کرد: انعقاد این تفاهم نامه با ابعادی جامع و کامل تدوین شده و شامل تمام همکاری‌های متقابل در بسیاری از حوزه‌های مالی و سرمایه‌گذاری است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش افزود: مستقل شدن شعبه بانک سینا در کیش اقدامی موثر برای کاهش مسیر خدمت‌رسانی به مشتریان خواهد بود.

غلامرضا فتحعلی، این تفاهم‌نامه را به عنوان نقشه راه همکاری میان این بانک و سازمان منطقه آزاد کیش بر شمرد و گفت: مفاد این تفاهم نامه به‌گونه‌ای تنظیم شده است که همه نیاز‌های حال و آینده در حوزه تأمین مالی و سرمایه‌گذاری را تامین خواهد کرد.

فتحعلی با تأکید بر اهتمام بانک سینا بر استفاده از فرصت‌های مالی و اقتصادی منطقه آزاد کیش، عنوان کرد: شعبه بانک سینا در کیش بر اساس ضرورت‌ها و نیاز فعالان اقتصادی جزیره به صورت شعبه مستقل فعالیت خواهد کرد و ارائه خدمات بانکی به مشتریان به صورت متمرکز، در سریع‌ترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

مدیرعامل بانک سینا اظهار داشت: در حوزه لیزینگ خودرو‌ها نیز با عاملیت شرکت لیزینگ سینا و استفاده از پلتفرم "سی‌لیز" به عنوان یکی از اپلیکیشن‌های سرزمین هوشمند سینا طرح ویژه‌ای در راستای عملیاتی‌شدن تفاهم‌نامه در نظر گرفته شده است.

گفتنی است، پیش‌بینی ارائه برخی خدمات و محصولات الکترونیک بانک سینا مانند "سفرکارت" و"بن‌کارت ضیافت از دیگر موارد عنوان شده در این نشست بود.

برچسب ها: جزیره کیش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار