امام جمعه موقت ایلام ؛
امام جمعه موقت ایلام بیان داشت : فعالیت منطقه آزاد مهران بر کاهش معضل بیکاری و افزایش دآرمد خانواده‌های استان تاثیر گذار خواهد بود.
کد خبر: ۱۱۳۷۱۳۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۲ 10 November 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام شمس الله سراج بیان داشت :  راه اندازی و شروع به فعالیت منطقه آزاد مهران بایستی باید از سوی مسئولان استانی به طور جدی پیگیری شود .

وی افزود :استقبال پرشور مردم از  یادواره شهدای ایل  خزل نشان داد که مردم دنباله رو آرمان‌ها و اهداف شهدا هستند و بین آنها و شهیدان فاصله نیست.

امام جمعه موقت ایلام ادامه داد :  روز اول جنگ در غزه، در واقع پل هوایی بین اسرائیل و آمریکا و کشورهای غربی برای انتقال نیرو، امکانات و تجهیزات نظامی به این رژیم غاصب برقرار شده و به کشتار انسان‌های بی گناه در غزه کمک می‌کنند.

 وی مطرح کرد : در بسیاری از کشورهای دنیا هزینه شرکت در انتخابات پارلمانی آنقدر بالا است که هرکسی تمایل و امکان ثبت نام برای نمایندگی ندارد چرا که هیچ امکانات و امتیاز خاصی نیز در اختیار فرد پیروز در انتخابات قرار نمی‌گیرد، اما در کشور ما تعداد زیادی برای راهیابی به مجلس ثبت نام می‌کنند و رقابت برای پیروزی در این عرصه بالا است.

امام جمعه ایلام گفت :  رژیم غاصب اسرائیل در حالی با حمایت و چراغ سبز غرب و آمریکا به ساکنان غزه یورش برده است که کشورهای عربی و اسلامی فقط به محکومیت و برگزاری جلسات بسنده می‌کنند./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار